Browsing Trabajos Académicos-Facultad de Educación y Deporte by Author "Lasarte, Gema"
Now showing items 1-11 of 11
-
Adbertsitate goiztiarra bizi izan duten ikasleengana hurbiltze asmoz ikertzen
Arteche Álvarez, Josu (2023-03-03)[EUS] Ikasleak banaka aztertuz gero guztiak desberdinak direla beha daiteke, hots, bakoitzak egoera, motibazio, erritmo, helburu, gaitasun eta gertaera desberdinak dituela. Ikusten nekezak badira ere, talde horren baitan ... -
Análisis de la realidad actual del abuso sexual infantil en el ámbito educativo
Ibáñez López, Ixone (2021-04-15)[ES] El abuso sexual infantil (ASI) es una realidad en la vida de muchos/as niños/as. Por ello, la labor del profesorado es detectar y transmitir a las autoridades correspondientes el maltrato que sufren algunos/as niños/as ... -
Ehun liburu mende berrirako
Bravo García, Irati (2018)[EUS] Lan honen bidez, bai Haur liburutegietan baita Haur Literaturan ere gai tabuak duten ikusgarritasunean sakonduko da. Egun, tabutzat hartzen ditugun gaiak asko dira eta umeekin hauetaz hitz egiteko joera saihesten ... -
Generoaren eraikuntza gorputz hezkuntzan
Iztueta Gartzia, Kepa (2020-03-10)[EUS] Lan honek eskolan eta zehazki Gorputz Hezkuntzan generoaren eraikuntza nola egiten den aztertzea du helburu nagusitzat, ikasle naiz irakasleek haien artean dituzten harremanak, zapalkuntzak, jarrerak … oinarri izanik. ... -
Haurtzaroan esperientzia gogor goiztiarren ondorioz trauma egoeran egon daitezkeen ikasleengana hurbilpena
Sistiaga Gaztañaga, Iker (2020-03-10)[EUS] Ikasle bakoitzak bere ikaspen prozesua baldintzatzen duen gaitasun, interes, erritmo, motibazio eta esperientzia ezberdinak ditu, azken hauen artean kokatuz Adverse Childhood Experiences (ACE), euskarara “Haurtzaroko ... -
Haurtzaroan esperientzia gogorrak bizi izan dituzten haurrek eskolan bizi duten errealitatearekiko gerturapena
Berganciano Marcos, Lander (2021-11-18)[EUS] Haurrek askotan bizitzan zehar izaten dituzten jarrera gatazkatsu edo zailtasun askok haurtzaroan bizi izan dituzten esperientzia gogorren (ACE) ondorioz izaten dira. Esperientzia hauek (abusua, abandonua edo familian ... -
Haurtzaroko esperientzia gogor goiztiarren hurbilketa eskola-komunitatean
Amilibia Etxeberria, Xalbat (2021-11-18)[EUS] Ikasle bakoitzak etxetik dakarren motxila ezberdina izaten du eta irakasle batek ikasle bakoitzaren atzean dagoena ikusten eta honetara moldatzen jakin behar du. Ikasleen artean, haurtzaroko esperientzia gogor ... -
Haurtzaroko trauma goiztiarrak bizi dituzten haurrak ezagutzen
Rubio Alvarez, Anne (2021-04-15)Edozein ikasgelan barneratu ezkero oso anitzak diren ikasleekin egingo dugu topo, hala nola: maila sozioekonomiko, erritmo, zaletasun, izateko era eta haurtzaroko bizipen zeharo desberdinak dituzten ikasleekin. Horien ... -
Haurtzaroko Trauma Goiztiarrak: atxikipen gabezia pairatu duen haur baten bizitza historia
Moriones Salaberria, Unai (2021-04-15)XXI. mendean egonagatik, ez dago jendarte parekide honetan azaleratzen diren kontraesanetatik salbu denik, ezta eskola ere. Ardatz modura inklusibotasuna duen jendarteko instituziorik indartsuenetarikoa den honetan, aukera ... -
Hezkidetza irakurketa planean uztartzea
Agiriano Iriondo, Itziar (2021-11-25)[EUS] Emakume eta gizonen arteko berdintasuna lantzea gizarte osoaren eginkizuna eta erronka da. Hezkuntzak horren bidean duen lekua hezkidetza kontzeptuak hartzen du; eta hori lantzeko, gaur egun, hainbat euskarri ditugu ... -
Irakasle feministak: gaur egungo egoeraren analisia eta erronka berriak
Garcia de Eulate Urra, Getari (2021-10-22)[EUS] Gaur egun genero-berdintasuna ikasgeletara iritsi dela defendatzen da jendartean, eskola mistoak mutilen eta nesken berdintasuna bermatu duela justifikatuz. Aldiz, generoen arteko desberdintasunak duela hamarkada ...