Browsing Trabajos Académicos-Facultad de Educación y Deporte by Author "Duque Ingunza, Ainara"
Now showing items 1-20 of 24
-
Desarrollo de la inteligencia emocional a través de la educación asistida por animales: situación en Vitoria-Gasteiz, propuesta de un proceso de introducción en las aulas y diseño de una intervención
Diez Alvarez-Buylla, Lucia (2021-04-15)[ES] Desde la década de los cincuenta del pasado siglo, comienza a utilizarse la intervención asistida con animales (IAA) para co-ayudar al tratamiento psicológico de pacientes. Dados los beneficios generados en las personas, ... -
Dislexia duten ikasleak: gurasoen pertzepzioak aztertzen eta irakasle gida bat sortzen
Domeño Civico, Nerea (2024-05-07)[EU] Ikasgela barruan zein kanpoan ikaskuntza-zailtasunak dituzten ikasleak daude, eta horien artean, dislexia duten pertsonak daude. Lan honen helburu nagusia, dislexia duten ikasleek behar dituzten laguntzak eta egokitzapenak ... -
La dramatización como recurso para fomentar el desarrollo de la educación emocional en las aulas de Educación Infantil.
González Rino, Sara (2021-10-22)¿Puede ser la dramatización un recurso utilizado para fomentar la educación emocional en las aulas de infantil? Mediante este Trabajo de Fin de Grado se pretende realzar la importancia que tienen la dramatización y ... -
Emozioen lanketa eta kudeaketa
Vázquez Rodríguez, Jone (2023-03-03)[EUS] Lan honen bitartez emozioen inguruko atal teoriko eta praktikoa biltzen da. Hezkuntza emozionala jasotzea oso komenigarria da, gure ongizatearen atal handi bat emozioen araberakoa baita. Lan honekin ikasleek konpetentzia ... -
Emozioen lanketa Lehen Hezkuntzan
Pinillos González, Ana Patricia (2021-11-18)[EUS] Emozioak egoera ezberdinen aurreran sortzen diren erreakzioak dira. Hezkuntza emozionala prozesu jarraitu eta amaigabea da, konpetentzia emozionalen garapena sustatzen duena. Konpetentzia emozionalak bost bloketan ... -
Escape room-a hezkuntza baliabide gisa
Pastrian López, Arkaitz (2024-05-07)[EUS] Proposamen bat izan bada ere, ikerketa ere bada, aurrera eraman baita, bere analisia eginez. Lan honek, Lehen Hezkuntzako gela batean ikaskuntzarekiko motibazioa sustatzea izan du xede nagusia, hizkuntzen nahiz ... -
Eskola bateko jolastokiaren azterketa: hezkidetza bultzatzeko begirada
Mesa Pérez, Ibon (2021-04-15)[EUS] Ikerketa honetan, eskola bateko jolastokiaren espazioa eta bertan ematen diren umeen arteko hartu emanak aztertzea izan dugu helburu. Bereziki, Lehen Hezkuntzako ikastetxeko ikasle guztiak izan ditugu aztergai. Lan ... -
Eskola patioak aztertuz: aldaketarako garaia
Almiñana Escuder, Joseba (2021-10-22)[EUS] Gradu amaierako lan honen bitartez, Lehen Hezkuntzako eskola patioak dituzten funtzioak eta atalak azaltzea eta izan duten aldaketeei inguruko analisia egitea dut helburu. Aztertutako eskola Araia Eskolako patioa ... -
Eskola-patioak hobetzeko proposamen didaktikoa
Terrazas Calzada, Yeray (2021-10-22)[EUS] Lan honen helburua Lehen Hezkuntzako eskola-patioa gaur egungo gizarteak eskatzen dituen berrikuntza eta aldaketa guztiei ahalik eta hoberen egokitzen den proposamen didaktikoa planteatzea da. Jolasa haurren garapenean ... -
Genero ikuspegia gorputz hezkuntzan eta kirolan
Amundarain Aguiriano, Eñaut (2024-05-07)[EUS] Gizartea hezkuntzaren isla den bezala, hezkuntza, edo hobeto esanda gure ikasgela, gizartearen eraginpean dago eta horregatik, kaleetan ikusten ditugun jarrera eta ohitura asko gure ikastetxeetan agertzen dira. ... -
Haur Hezkuntzako patioen inguruko ikerketa: Luis Elejalde- Rogelia de Álvaro ikastetxeko patioen azterketa
Fernández Sánchez, Haidée (2020-03-10)[EUS] Umeen lehen urteetan eskolako patioetan ematen dira jolas askeenak eta ondorioz esperientzia gehienak. Hori horrela, ezinbestekoa da Haur Hezkuntzako jolastokiek antolaketa egokia izatea, umeen beharrak asetzen ... -
Hezkidtzaruntz pausu bat. Amara Berriko patioa aztertzen
Anza Cascón, Naia (2023-03-06)[EUS] Gaur egungo eskolako patioen irudia errepikatu egiten da ikastola askotan, kirol-pistak eta zementuzko lurrak dira nagusi. Espazio hauek ez dituzte ikasle guztien beharrei behar bezala erantzuten eta bertan, rol ... -
Hezkuntza emozionala gorputz adierazpenaren bidez lantzeko proposamen didaktikoa
Martín Triviño, Kevin (2021-04-15)[EUS] Orain arteko hezkuntzan egondako lanketa emozionalaren hutsunearen ondorioz, lan honen bitartez, hezkuntza emozionala sustatzen duen proposamen bat egitea izan da helburua. Horretarako, Gorputz Hezkuntzako saioak ... -
Hezkuntza Emozionala Gorputz Hezkuntzako gelan
Garcia de Garayo Cortabarria, Maite (2021-04-15)[EUS] Pertsona batek bere harreman sozialetan, akademikoan eta profesionalean izango duen arrakasta aurreikusteko ez da nahikoa adimen altua izatearekin. Baizik eta, adimen emozioanala beharrezkoa da norbera ondo ezagutzeko, ... -
Hezkuntza emozionala Haur Hezkuntzan
Ayesta Alonso, Nerea (2020-05-07)Emozioak jaiotzen garen unetik daude presente gure bizitzan eta paper oso garrantzitsua dute bai gure izaeraren eraikuntzan, eta baita gizartean ditugun interakzioetan ere. Emozioek prozesu ebolutibo guztietan parte hartzen ... -
Hezkuntza emozionala Haur Hezkuntzan
Etxeberria Mendiguren, Leire (2017)Hezkuntza Emozionala azkenaldian indar hartzen doan kontzeptua da, baina oraindik ere asko dira gaiaren inguruko zalantzak. Teoría asko izan bai baina praktikan honen isla ez dela egi bilakatzen hipotesitik abiatuta ikerketa ... -
Hezkuntza sozio- emozionala Haur Hezkuntzan: "Pozik bizi nahi dut"
Rojo Zarragoitia, Nerea (2020-03-10)[EUS] Emozioak gure bizitza osoan zehar presenteak daude eta hauek gure nortasunaren eta erlazio sozialen eraikuntzaren parte handia dira. Emozioak une oro edonon sentitzen ditugu, familiako kideekin gaudenean, eskolan, ... -
Ibai Ikastolako patioaren eta jolas-orduan gertatzen denaren analisia
Arruti Iparragirre, Mikel (2024-05-07)[EUS] Ikasleek astean ordu asko pasatzen dituzte eskolan eta horregatik oso garrantzitsua da eskolako espazio guztiak koherentziaz eta eskolako proiektua kontuan hartuta antolatzea. Ikasleentzako oso garrantzitsua den ... -
Ikasleen adimen sozio-emozionalaren lanketa: Gorputz-Hezkuntzaren bidetik ongizate sozio-emozionala bermatzen.
Loidi Vadillo, Lander (2021-10-22)[EUS] Ikerketa desberdinen arabera, emozioak eta hauek sortzen dituzten sentimenduak era egoki batean kudeatzen jakiteak, norbanakoaren eta ingurukoen ongizate sozio-emozionala bermatzen du. Bide honetatik, aditu ... -
Ikasleen arteko harremanak Lehen Hezkuntzan: patio baten azterketa
Arbizu Zabala, Nahia (2023-03-06)Ikastetxeak gizakion sozializazio prozesuko eremu garrantzitsuak dira, bertan izandako harremanek norberaren garapenean eragina izango baitute. Egungo ikastetxeetako espazioek, batez ere patioek, ez dituzte, berdintasuna, ...