Browsing Trabajos Académicos-Facultad de Educación, Filosofía y Antropología by Author "Grado en Educación Primaria"
Now showing items 1-10 of 10
-
Autismoaren Espektroko Nahasmendua duen gazte bati egokitutako komunikatzaile digitala
Fernandez Ceberio, Maren (2024-07)[EU] Lan honen helburu nagusiak, Autismoaren Espektroko Nahasmendua (AEN) duen 10 urteko ikasle batentzat komunikatzaile digital bat diseinatzea eta ikaslea hori erabiltzen hastea izan dira. Ikaslea Lehen Hezkuntzako ... -
Gela egonkorreko ikasleak errealitatera hurbiltzen: Ikaskuntza-zerbitzua metodologiaren bitartez diseinatutako proposamena
Ochoa García-Abad, Eider (2024-07-01)[EU] Gela egonkorrak errealitatearekin lotzea erronka izaten jarraitzen du hezkuntza inklusiborako. Horregatik, Gradu Amaierako Lan honek autismoa duten gela egonkor bateko bost ikasleren eta auzoko denda baten arteko ... -
Hezkuntza berrikuntza ospitaleetan: ikasleen ongizate emozionalerako estrategiak eta tresnak Donostia Ospitalean
Gaztelu Robles, Gabriela (2024-07)[EU] Gradu Amaierako Lan hau Donostiako Ospitaleko pedagogian zentratzen da, ospitaleetako gelak aztertuz eta ospitaleratutako ikasleen hezkuntza hobetzeko tresnak diseinatuz. Azterketa hori irakasleentzako bisitetan eta ... -
Hezkuntza inklusiborako bidean: Hezkuntza Premia Bereziak dituzten ikasleen errealitateak gurasoen ikuspegitik
Foruria Vallejo, Amaya (2024-07)[EU] Ikerketa lan honetan, historian zehar eskola inklusiborantz egindako ibilbidea ezagutzeaz gain, gaur egungo eskolako errealitatea zein den aztertuko da; bertako gabeziak eta eskaintzen diren baliabideak hain zuzen ... -
Implementing games in the foreign language classroom: effects on students’ language acquisition process
Martínez Berrospe, Leire (2023-11-24)[EN] This paper focuses on the possible benefits of implementing games to enhance the foreign language acquisition process. In this research, the participants were 45 students enrolled in the fifth grade of Primary School ... -
Instruction and integration of new and low-achieving students in foreign language teaching
Unanue Echeverria, Joxe Mari (2024-07)[EN] This paper focuses on the instruction and integration of new and low-achieving students in the English class. For that, four schools in the Basque Autonomous Community were observed, five teachers were interviewed and ... -
LH5-6ko haurren literatur obren aukeraketaren azterketa genero ikuspegitik
Altuna Etxabe, Amaia (2024-07)[EU] Ikerketa honetan, 10-12 urte bitarteko haurrek irakurtzen dituzten liburuetan gizonen eta emakumeen pertsonaiak aztertu dira. Modu honetara, liburu horiek ea genero estereotipoak erreproduzitzen dituzten ikertu da. ... -
Podcast creation for foreign language acquisition and digital competence development in primary education
Cánovas Cayuela, Sílvia (2024-07)[EN] This paper explores the potential outcomes of using ICTs for Foreign Language Learning in a primary school, along with fostering the development of the digital competence as regulated in the European Framework. A ... -
Supporting dyslexic students in foreign language education: a study on challenges and effective teaching practices
Jauregi Amiano, Irati (2024-07)[EN] This paper is focused on examining the specific challenges faced by dyslexic students in foreign language (FL) classrooms and evaluates the effectiveness of various instructional strategies designed to support these ... -
Talde elkarreragileak matematika lantzeko baliabide egokiak al dira?
Idigoras Eizaguirre, Nahia (2024-07)[EU] Talde elkarreragileetan lan egiteko modua geroz eta ikastetxe gehiagotan ezartzen ari da eta honek duen arrakasta ikusita, talde elkarreragileak matematikako arloa lantzeko baliabide eraginkorra diren ala ez aztertzen ...