Now showing items 1-3 of 3

    • Thumbnail

      Influencia de los factores humanos sobre la creatividad en las agencias de publicidad 

      Etayo Pérez, Cristina; Río Pérez, Jorge del (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2008)
      Creativity is a key factor in the advertising industry since it determines directly the quality of the services provided by agencies. The goal of this paper is to analyze the impact that a series of variables under the ...
    • Thumbnail

      La percepción sobre la calidad de las series televisivas en España: contraste entre el público y los profesionales 

      Diego González, Patricia; Etayo Pérez, Cristina; Pardo, Alejandro (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2011)
      Artikulu hau telebista-edukien kalitatearen gaineko eztabaida suspertzera dator. Telebistako fikzioan zaila gertatzen da identifikatzea kalitate-estandarrak kontutan izan behar direlako, besteak beste, kreazio talentua, ...
    • Thumbnail

      Reacciones afectivas hacia series de ficción televisiva. Una aplicación a Velvet 

      Etayo Pérez, Cristina (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2015)
      Telebistan ematen dituzten fikziozko telesailen produkzio-kostuak altuak direnez gero, hasiera-hasieratik audientzia erakarri behar dute, horregatik publikoak disfrutatu egin behar du. Lan honen helburua da telesail bat ...