Show simple item record

dc.contributor.authorTrancho Olabarri, Elena ORCID
dc.contributor.authorIbarra Basabe, Edorta ORCID
dc.contributor.authorArias, Antoni
dc.contributor.authorSabihi, Nima
dc.contributor.authorLópez Ropero, Iraide
dc.date.accessioned2020-01-17T19:14:07Z
dc.date.available2020-01-17T19:14:07Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationEkaia N. Extra : 61-82 (2017)
dc.identifier.issn0214-9001
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/38953
dc.description.abstractIbilgailu elektriko eta hibridoetako propultsio-sistemetan erabiltzen diren motor elektrikoen artearen egoera aztertzen du artikulu honek. Horrez gain, makina horiek kontrolatzeko ohikoak diren FOC (Field Oriented Control) eta DTC (Direct Torque Control) kontrol-egiturak azaltzen eta konparatzen dira, eta baita motorraren posizio eta abiadura mekanikoa neurtzen duen sentsorerik gabeko kontrola (sensorless, ingelesez) ere: behatzaileetan oinarritutako estimadoreak, abiadura moderatu eta altuetarako baliagarriak direnak, eta salientzia magnetikoan oinarritutako metodoak, abiadura baxu edota ibilgailua geldi dagoenean ezartzen direnak. Amaitzeko, teknologiak etorkizunean izan ditzakeen erronkak eta joerak azaltzen dira. 
dc.language.isoeus
dc.publisherServicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleIbilgailu elektrikoen propultsio-sistemak: motor elektrikoak eta horien kontrola
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.rights.holder© 2017, Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua
dc.identifier.doi10.1387/ekaia.16400


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record