Browsing Zer by Author "Etayo Pérez, Cristina"
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Influencia de los factores humanos sobre la creatividad en las agencias de publicidad
Etayo Pérez, Cristina; Río Pérez, Jorge del (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2008)Creativity is a key factor in the advertising industry since it determines directly the quality of the services provided by agencies. The goal of this paper is to analyze the impact that a series of variables under the ... -
La percepción sobre la calidad de las series televisivas en España: contraste entre el público y los profesionales
Diego González, Patricia; Etayo Pérez, Cristina; Pardo, Alejandro (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2011)Artikulu hau telebista-edukien kalitatearen gaineko eztabaida suspertzera dator. Telebistako fikzioan zaila gertatzen da identifikatzea kalitate-estandarrak kontutan izan behar direlako, besteak beste, kreazio talentua, ... -
Reacciones afectivas hacia series de ficción televisiva. Una aplicación a Velvet
Etayo Pérez, Cristina (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2015)Telebistan ematen dituzten fikziozko telesailen produkzio-kostuak altuak direnez gero, hasiera-hasieratik audientzia erakarri behar dute, horregatik publikoak disfrutatu egin behar du. Lan honen helburua da telesail bat ...