Txikizkariak eta merkataritza elektronikoa: omnikanaltasunera bidean
View/ Open
Date
2020-03-12Author
Guerra Tome, Jakobe
Metadata
Show full item recordAbstract
Pil-pilean dagoen merkataritza elektronikoak kontsumitzaileen ohituretan aldaketa handiak eragin ditu eta horregatik gradu amaierako lan honen gai nagusia merkataritza elektronikoa izango da. Lan osoan zehar retail edo txikizkarien sektoreak izan dituen aldaketak ikusiko ditugu, batez ere merkataritza elektronikoaren sorreraz geroztik. Gainera, aztertuko diren kasuen bitartez ikusiko dugu enpresak sortzeko prozesuetan aldaketak gertatu direla.Betidanik denda bat sortzeko kaleetan ikusi ditugu denden inaugurazioak,gaur egun aldiz, alderantzizko prozesua gertatzen da, hau da, internetensortzen dituzte haien negozioak, sare sozialen bitartez ematen dute haien marka ezagutzeraeta ondoren denda fisikoak irekitzen dituzte.