Show simple item record

dc.contributor.advisorMitxeo Grajirena, Jone
dc.contributor.authorGuerra Tome, Jakobe
dc.contributor.otherE.U.E. EMPRESARIALES -SAN SEBASTIAN
dc.contributor.otherDONOSTIAKO ENPRESA IKASKETEN U.E.
dc.date.accessioned2020-03-12T18:41:30Z
dc.date.available2020-03-12T18:41:30Z
dc.date.issued2020-03-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/42180
dc.description.abstractPil-pilean dagoen merkataritza elektronikoak kontsumitzaileen ohituretan aldaketa handiak eragin ditu eta horregatik gradu amaierako lan honen gai nagusia merkataritza elektronikoa izango da. Lan osoan zehar retail edo txikizkarien sektoreak izan dituen aldaketak ikusiko ditugu, batez ere merkataritza elektronikoaren sorreraz geroztik. Gainera, aztertuko diren kasuen bitartez ikusiko dugu enpresak sortzeko prozesuetan aldaketak gertatu direla.Betidanik denda bat sortzeko kaleetan ikusi ditugu denden inaugurazioak,gaur egun aldiz, alderantzizko prozesua gertatzen da, hau da, internetensortzen dituzte haien negozioak, sare sozialen bitartez ematen dute haien marka ezagutzeraeta ondoren denda fisikoak irekitzen dituzte.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleTxikizkariak eta merkataritza elektronikoa: omnikanaltasunera bideanes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2018-12-03T08:33:02Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2018, la autora
dc.identifier.gaurregister92764-765407-10
dc.identifier.gaurassign72879-765407


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record