(2020) 25 Liburuki. 48 Zenbakia;;(2020) Volumen 25. Número 48: Recent submissions
Now showing items 13-16 of 23
-
La apuesta de Coca-Cola "Life" como marca icono: Una mirada desde el "branding" cultural
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)In 2013, Coca-Cola Life was introduced to the Chilean market. It is a carbonated beverage whose main characteristic is the use of stevia as a sweetener, which meant that it have fewer calories and a more natural composition ... -
Comunicación estratégica transnacional en Twitter para las elecciones al Parlamento Europeo de 2019
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)The European Union suffers from a "communications gap" with citizens, which overlaps to the lack of "domestication" and "politicization" of EU affairs. One of the measures to solve this structural problem has been to ... -
Infoética: el periodismo liberado de lo políticamente correcto. Gabriel Galdón López (2019)Madrid: CEU Ediciones
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)... -
Le service public médiatique à l’ère numérique. Radio-Canada, BBC, France Télévisions : Experiences croisées. Gaëtan Tremblay, Aimé-Jules Bizimana and Oumar Kane (2019)Quebec : Presses de l’Université du Québec
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)...