Now showing items 1-4 of 4

    • Thumbnail

      Abstrakzio laburpen-testuak ebaluatzeko metodoa, Lehen Hezkuntzan: testu luzera, koherentzia erlazioak, gai nagusia 

      Atutxa Barrenetxea, Unai; Iruskieta Quintian, Mikel (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
      Students make understanding-exercises after reading texts and they do not take into account usually the relational discourse structure. In this paper we analyse how students understand the text in summarising texts. To do ...
    • Thumbnail

      Euskararen i(ra)kaskuntza-prozesuak: hezkuntza eta hizkuntza teknologiak 

      Camacho, Abel; Iruskieta Quintian, Mikel (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)
      Ingurune digitalean bizi arren, bi arazo ezberdin izan ditzakegu: bat, teknologiaren eraldaketa azkarra edota egokitu gabekoa izatea eta, bi, euskara eta antzeko baliabide mugatuetako hizkuntzetan behar diren teknologiak ...
    • Thumbnail

      Intentziozko irakurketa ozena: lehen urratsak 

      García Arriola, Eneritz A.; Iruskieta Quintian, Mikel (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2016)
      La competencia comunicativa es un campo que cada vez se trabaja más en diferentes disciplinas. Cuando una persona pretende comunicar sus intenciones mediante un texto al oyente o crear en ella un efecto concreto, debe ...
    • Thumbnail

      Ipuin-moldaketa herri-hizkerara egokitzeko eta modu esanguratsuan kontatzeko markaketa: ahozko komunikazioa lantzen eta aztertzen Haur Hezkuntzako gelan 

      Beaskoetxea, Udane; Iruskieta Quintian, Mikel (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2019)
      In this work, we designed an intervention and investigation to analyze the direct effects in the development of children´s linguistic and communicative skills when we read aloud the story called Martin Txiki eta Basajaunak. ...