Now showing items 161-180 of 251

    • Thumbnail

      Cerrillo, P.C. eta Sanchez Ortiz, C. (ed.) (2016) Prohibido leer. La censura en la literatura infantil y juvenil... 

      Etxaniz Erle, Xabier ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
      ...
    • Thumbnail

      Erranaldiko elementuen ordena euskaraz: Lehen Hezkuntzako irakasle-gaiek zer hobetsi duten eta zergatik 

      Maia Larretxea, Julian ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
      1. SARRERA: IKERKETAREN MARKOA Euskarak azken mende erdian (1965-2015) aukera izan du esparru formal batzuetan erabilia izaten hasteko eta horrenbertzez eremu horietan garatzeko, lehenago ez baitu inoiz ere izan hartarako ...
    • Thumbnail

      Hausnarketa partekatuan oinarritutako praktikak: egoera errealen azterketa irakasleen prestakuntzako practicumean 

      Agirre García, Nerea; Martínez Gorrotxategi, Agurtzane; López de Arana Prado, Elena ORCID; Bilbatua Pérez, Mariam; Lejardi Plaza, Ahots (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
      Jarraian aurkeztuko den berrikuntza esperientziak irakasleen formazio planaren baitan ezagutza eraikitzeko hausnarketan oinarritutako testuinguruak sortzea du xede. Batetik, irakasle graduko Practicumeko ikasleengan beraiek ...
    • Thumbnail

      Unibertsitateko irakasleen profezionalizazio baterantz: azterketa teorikoa 

      Madinabeitia Ezkurra, Alba; Fernández Fernández, Idoia Begoña ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
      [ENG] Faculty development is recognized as a relevant factor for improving the quality of education in higher education institutions. However, behind this term different conceptions and practices are hiding. This article ...
    • Thumbnail

      Thornsbury, Scot (2015) Nola irakatsi berba egiten 

      Larrea Mugica, Pedro ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
      ...
    • Thumbnail

      Abstrakzio laburpen-testuak ebaluatzeko metodoa, Lehen Hezkuntzan: testu luzera, koherentzia erlazioak, gai nagusia 

      Atutxa Barrenetxea, Unai; Iruskieta Quintian, Mikel (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
      Students make understanding-exercises after reading texts and they do not take into account usually the relational discourse structure. In this paper we analyse how students understand the text in summarising texts. To do ...
    • Thumbnail

      Wood. T. (2017). Hablar, escuchar, debatir y argumentar... 

      Zelaieta Anta, Edu ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
      ...
    • Thumbnail

      Ikasleen arrazoibide kognitiboa aztertzeko euskarazko proba. Ezaugarriak eta sexuaren araberako desberdintasunak 

      Elosua Oliden, Paula ORCID; Egaña Elosua, María (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
      Although tests intended to assess cognitive abilities are the most used tests in Europe, there are not psychometrically well constructed reasoning batteries in Basque language which cover a wide age range. Taking into ...
    • Thumbnail

      Ikaskuntza aktiboan oinarritutako eredu baten aplikazioa marketin arloan 

      Rincón Díez, Virginia ORCID; Tamayo Orbegozo, Unai (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
      Active learning makes it possible to develop the content of several marketing subjects through work on the same project and places the learning process in a real context. This article presents the design and implementation ...
    • Thumbnail

      Irakurtzeko gaitasuna Haur Hezkuntzan. Teoriatik praktikara 

      Romero Andonegui, Ainara ORCID; Tejada Garitano, Eneko; Garay Ruiz, Urtza (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
      Irakurtzeko gaitasuna testu idatziak deskodetzea, ulertzea, erabiltzea, haietaz gogoeta egitea eta haiekin konprometitzea suposatzen du. Hori ez da irakurketa sistemaren ikaskuntza formalarekin hasten, haurtzaroan ipuin ...
    • Thumbnail

      Kortazar, J. (Ed.) (2016) Contemporary Basque Literature 

      Rodríguez Miñambres, Paloma ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
      ...
    • Thumbnail

      Hezkuntza eta Eskola: hezkuntza jardunbideen eta gizarte justuagoen bilakaeraren arteko zubi 

      Santamaria Goicuria, Imanol ORCID; Orbea Funes, Irantzu de; Martín Etxebeste, Jon (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
      Gaur egungo gizartearen aldaketa iraunkorrak eskolan ez ezik, irakasleen eginkizunean ere eragiten du, haiengandik espero duguna zein haien rola aldatuz. Gizarte honek bere garapen ekonomiko, sozial eta kulturala baldintzatzen ...
    • Thumbnail

      Eskuz idaztearen hil-kanpaiak? 

      Ibarra Lizundia, Irune ORCID; Etxague Alkalde, Xabier ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
      Letrak eskuz idaztearen hil-kanpaiak jo zituzten Estatu Batuetan 2010. urteaz geroztik eta Finlandian 2016. urteaz geroztik. Izan ere, letrak eskuz egiten irakastea curriculumean soilik Lehen Hezkuntzako lehenengo mailara ...
    • Thumbnail

      Mugimendu sofistikoaren eta erretorikaren gaien bidez Filosofia Batxilergoan irakasteko hainbat gako 

      Lavilla de Lera, Jonathan (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2018)
      The following text offers an innovative teaching proposal. Its main aim is to show that the issues of sophistic and rhetoric can be introduced in first years’ senior high school subject called Philosophy and that doing so ...
    • Thumbnail

      Haurren arretaren eta ongizatearen sustatzea biofeedback bidezko esku-hartze programa bat erabiliz 

      Aritzeta Galán, Aitor ORCID; Soroa Martínez, Goretti; Aranberri Ruiz, Ainara (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2018)
      Egun arreta berezia jasotzen ari den ikerketa-lerroa da haurren erregulazio emozionalak garapen psikologikoan izan dezakeen eraginarena. Gainera, biofeedback teknikaren inguruko ikerlanek aditzera eman dute biofeedbackak ...
    • Thumbnail

      Pailazogintza soziohezitzailea: praktika pedagogiko komunitarioa 

      Gana Dañobeitia, Ainhoa; Huegun Burgos, Asier (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2018)
      Artikulu honek pailazogintzak hezkuntza-tresna gisa dituen ahalmenetan eta aukeretan sakontzea du helburu. Horretarako, Euskal Herriko pailazo-talde bat hartu da ikerketarako erreferente moduan, bertako partaideekin ...
    • Thumbnail

      Elkarrizketak irakasleen prestakuntzarako bitarteko: irakasle-bideratzaileen jarduna ezaugarritzen 

      Garro Larrañaga, Eneritz; Ipiña Larrañaga, Nagore; Ozaeta Elorza, Arantzazu (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2018)
      Lan honen helburua da aztertzea eta ezaugarritzea unibertsitateko irakasle-bideratzaileek zer nolako bidaidetza mota egiten duten etorkizuneko irakasleekin euren praktikaren analisia bideoaren aurreko autokonfrontazio ...
    • Thumbnail

      Metodo mistoak Hezkuntza-ikerkuntzan 

      Santiago Etxeberria, Karlos; Jiménez Arrieta, Olaia; Lukas Mujika, Jose Francisco (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2018)
      Cet article propose une relecture générale des principes de base de ce qu’on appelle la "complémentarité méthodologique" dans le cadre de la recherche en éducation. Dans un premier temps, sera exposé le contexte au sein ...
    • Thumbnail

      Euskararen eta gaztelaniaren erabilera ingeleseko irakaskuntza-saioetan 

      Arocena Egaña, Miren Elisabet ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2018)
      This study addresses the presence and role of L1 and L2 in the L3 classroom in a time when code-switching is still viewed as detrimental for language acquisition. This study was carried out in the multilingual context of ...
    • Thumbnail

      Wood, P. eta Smith, J. (2018). Investigar en educación. Conceptos básicos y metodología para desarrollar proyectos de investigación 

      Anta, Zelaieta (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2018)
      ...