Search
Now showing items 1-10 of 23
Ahalmen espazialaren ikerketa bat Haur Hezkuntzan.
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)
Since the second half of the twentieth century the importance of the spatial ability in teaching-learning mathematics has been emphasized, especially in geometry, so many researchers have focused on its study. However, due ...
Langile Ikastolak erabilitako metodologiari begirada bat.
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)
In Hernani is the Ikastola Langile. In the 1980s, the ikastolas movement was still young in Euskal Herria, and its objective was to break, to a large extent, with the traditional school models of priests and Francoism. The ...
Irakasleen arteko harreman pedagogikoak eskola testuinguruan: Jakintza ikastola, begirada berrien bila.
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)
When analyzing the society we live in today, it is unavoidable to perceive instability and constant modifications caused by it. In such a context, it is of great importance to study the relations among teachers amidst the ...
Irakaslegaiak eta idazmenaren ebaluazioa: jarrerak eta jokabideak
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)
In recent decades, evaluation has acquired pedagogical status in the field of language teaching. As a result of its value as didactic tool and its importance during the acquisition process, evaluation has distinguished ...
Berrikuntza prozesuetan irakaslearen rolak duen garrantzia eta eragina: Bizkaiko ikastetxe baten ikerketa kasua
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2021)
Ikerlan honetan aztertu dira irakasleen rolean egon diren aldaketen inguruko gakoak, ikastetxe batean egin den berrikuntza prozesuan zehar. Berrikuntza oinarritu da testuinguruan, espazioan, materialean eta lan egiteko ...
Bidegurutzeak eta zirrikituak. Zientzia-hezitzaile feministen optikak eta praktikak hausnarketagai
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2021)
The present paper takes the voices of six feminist science educators as a means to interro- gate systems of power within the worlds of science. It begins by highlighting the social and historical lo- catedness of scientific ...
Urrutiko hezkuntza. COVID-19aren eragina Bigarren Hezkuntzan
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2021)
Artikulu honek urrutiko hezkuntzara bat-batean aldatzeak hezkuntza kalitatean izan duen eragina ikerketzea du helburu, hain zuzen ere Bigarren Hezkuntzan (DBH eta Batxilergoan) EAEn. COVID-19aren pandemia dela eta, ...
Ikaskuntza-Zerbitzua. Hezkuntza komunitateko eragile ezberdinen arteko harremanak eraikitzeko eta sendotzeko bidea
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2021)
Hezkuntzak egungo herritar diren haur zein gazteak bizitzarako prestatu behar dituela adituta, ezinbestekoa izango da, horren bitartez, bizitza eta ikaskuntzaren arteko lotura bermatzea. Eginbide horretan, Ikaskuntza-Zerbitzua ...
Hegoaldeko Haur eta Lehen Hezkuntza graduetako ikasleen eleaniztasun-usteak
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2021)
Multilingualism has been common in Europe and the Basque Country is no exception. In the Basque Autonomous Community (BAC) the objective is trilingualism: Basque, Spanish and English; and in the Foral Community of Navarre ...
Haurren autonomia goiztiarraren garapena eta Haur Hezkuntza Graduko irakaslegaiak. Aldagai parte-hartzaileak.
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)
The aim of this study is to know the beliefs and attitudes of early childhood teacher training students concerning the autonomy of babies and toddlers (0-3). For such purpose, a questionnaire has been created and implemented, ...