Now showing items 77-80 of 258

    • Thumbnail

      Elkarrizketak irakasleen prestakuntzarako bitarteko: irakasle-bideratzaileen jarduna ezaugarritzen 

      Garro Larrañaga, Eneritz; Ipiña Larrañaga, Nagore; Ozaeta Elorza, Arantzazu (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2018)
      Lan honen helburua da aztertzea eta ezaugarritzea unibertsitateko irakasle-bideratzaileek zer nolako bidaidetza mota egiten duten etorkizuneko irakasleekin euren praktikaren analisia bideoaren aurreko autokonfrontazio ...
    • Thumbnail

      Irakasle ofizioa ikasten: Practicumaren esperientzia 

      Iriondo Arana, Itziar ORCID; Plazaola, Itziar; Zulaika, Teresa ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2018)
      This paper presents the results of a research study focusing on a training environment designed to foster the teaching skills of novice teachers. The study is located within the field of videobased training, which in turn ...
    • Thumbnail

      Metodo mistoak Hezkuntza-ikerkuntzan 

      Santiago Etxeberria, Karlos; Jiménez Arrieta, Olaia; Lukas Mujika, Jose Francisco (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2018)
      Cet article propose une relecture générale des principes de base de ce qu’on appelle la "complémentarité méthodologique" dans le cadre de la recherche en éducation. Dans un premier temps, sera exposé le contexte au sein ...
    • Thumbnail

      Euskararen eta gaztelaniaren erabilera ingeleseko irakaskuntza-saioetan 

      Arocena Egaña, Miren Elisabet ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2018)
      This study addresses the presence and role of L1 and L2 in the L3 classroom in a time when code-switching is still viewed as detrimental for language acquisition. This study was carried out in the multilingual context of ...