Recent Submissions

  • Thumbnail

    Irakurtzeko gaitasuna Haur Hezkuntzan. Teoriatik praktikara 

    Romero Andonegui, Ainara; Tejada Garitano, Eneko; Garay Ruiz, Urtza (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
    Irakurtzeko gaitasuna testu idatziak deskodetzea, ulertzea, erabiltzea, haietaz gogoeta egitea eta haiekin konprometitzea suposatzen du. Hori ez da irakurketa sistemaren ikaskuntza formalarekin hasten, haurtzaroan ipuin ...
  • Thumbnail

    Eskuz idaztearen hil-kanpaiak? 

    Ibarra Lizundia, Irune ORCID; Etxague Alkalde, Xabier ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
    Letrak eskuz idaztearen hil-kanpaiak jo zituzten Estatu Batuetan 2010. urteaz geroztik eta Finlandian 2016. urteaz geroztik. Izan ere, letrak eskuz egiten irakastea curriculumean soilik Lehen Hezkuntzako lehenengo mailara ...
  • Thumbnail

    Erranaldiko elementuen ordena euskaraz: Lehen Hezkuntzako irakasle-gaiek zer hobetsi duten eta zergatik 

    Maia Larretxea, Julian ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
    1. SARRERA: IKERKETAREN MARKOA Euskarak azken mende erdian (1965-2015) aukera izan du esparru formal batzuetan erabilia izaten hasteko eta horrenbertzez eremu horietan garatzeko, lehenago ez baitu inoiz ere izan hartarako ...
  • Thumbnail

    Hezkuntza eta Eskola: hezkuntza jardunbideen eta gizarte justuagoen bilakaeraren arteko zubi 

    Santamaria Goicuria, Imanol ORCID; Orbea Funes, Irantzu de; Martín Etxebeste, Jon (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
    Gaur egungo gizartearen aldaketa iraunkorrak eskolan ez ezik, irakasleen eginkizunean ere eragiten du, haiengandik espero duguna zein haien rola aldatuz. Gizarte honek bere garapen ekonomiko, sozial eta kulturala baldintzatzen ...

View more