Now showing items 5-8 of 10

    • Thumbnail

      Baso-eskola proiektu pilotuko haurren ebaluazio hezigarria burutzeko adierazleen definizioa 

      Sanz Alonso, Josu; Sistiaga Poveda, Maialen; Urkidi Elorrieta, Pello; Andoño Erdozain, Irati; Orbegozo Rezola, Kakun (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2018)
      2017ko urritik Haur Hezkuntzako hiru ikasketa zentroek (Hernaniko Langile Ikastolak, Donostiako Amara Berri eskolak eta Alkizako eskola txikiak) Kutxa Ekoguneko baso-eskola proiektua pilotatzen dute. Etorkizunean baso-eskola ...
    • Thumbnail

      Bullying homofobikoari buruzko aurrezagutzak 

      Zarraga, Amets; Tejada Garitano, Eneko; López de la Serna, Arantzazu; Bilbao Quintana, Naiara (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2018)
      Bullying-a eskolan errepikatua izan den eta azken aldian gizartearentzat garrantzia duen arazoa da. Eskola jazarpena duen aldaeretako bati, hots, bullying homofobikoari oraindik ez zaio behar besteko garrantzia eman. ...
    • Thumbnail

      Macfarlane, B. (2018). La libertad académica del estudiante en contextos de educación superior 

      Camino Ortiz de Barrón, Igor ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2018)
      ...
    • Thumbnail

      Haurren arretaren eta ongizatearen sustatzea biofeedback bidezko esku-hartze programa bat erabiliz 

      Aritzeta Galán, Aitor ORCID; Soroa Martínez, Goretti; Aranberri Ruiz, Ainara (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2018)
      Egun arreta berezia jasotzen ari den ikerketa-lerroa da haurren erregulazio emozionalak garapen psikologikoan izan dezakeen eraginarena. Gainera, biofeedback teknikaren inguruko ikerlanek aditzera eman dute biofeedbackak ...