Show simple item record

dc.contributor.authorBacaicoa Ganuza, Fernando
dc.date.accessioned2020-11-16T17:38:29Z
dc.date.available2020-11-16T17:38:29Z
dc.date.issued1996
dc.identifier.citationRevista de psicodidáctica (2) : 33-44 (1996)
dc.identifier.issn1136-1034
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/48008
dc.description.abstractIrakaskuntzako praktikaldiak bestelako arlo jakintzetako praktikaldiekin alderatuz ezberdina ei da, hezkuntza ikerketak eratorritako aurrerapen teorikoen eragin eskasa dela eta. Itunketa baten bidez irakaskuntzan 7 urteko baino esperientzia gutxiagoko O.H.O.ko 50 irakasle eta beste 50 irakasle 12 urte baino gehiagoko esperientziadunak. Emaitzek argi adierazten dute (1) ikaskuntza eta irakaskuntzari buruzko kontzeptzioetan eragin negatiboa duela irakaskuntzako esperientzia urteak, (2) ikastaroek beren gaukotzeko helburua lortzen dutela baina ezberdintasuna esanguratsuak daude esperientzia luzeko irakasle (eragin eskasa) eta eragin handiago jasaten duten irakasle gazteen artean.; La práctica docente parece distinguirse de otras prácticas por el escaso papel que en ella desempeñan los avances teóricos provinientes de la investigación educativa. Mediante un cuestionario se ha interrogado a 50 profesores de EGB con menos de 7 años de docencia y a otros 50 con más de 12 años. Los resultados indican claramente que (1) los años de docencia influyen negativamente en las concepciones sobre la enseandntildeanza y el aprendizaje; (2) los cursos consiguen su objetivo de acualizar pero existen diferencias significativas en las que la influencia es claramente superior.
dc.language.isospa
dc.publisherServicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleEl aprendizaje en el contexto profesional docente
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.rights.holder© 1996, Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record