Show simple item record

dc.contributor.authorMaia Larretxea, Julian ORCID
dc.contributor.authorSerna Martínez, Maite ORCID
dc.contributor.authorBeldarrain Amoriza, Ane
dc.date.accessioned2020-11-16T19:00:15Z
dc.date.available2020-11-16T19:00:15Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.citationRevista de psicodidáctica (15-16) : 111-120 (2003)
dc.identifier.issn1136-1034
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/48136
dc.description.abstractAspaldi honetan, euskarak zabalkunde handia izan du EAEko hezkuntza sisteman. Prozesu horretan hiztun euskaldunen kopurua handitu da nabarmen, baina euskalduntzea gaztelaniarekin ukipen egoeran gertatu denez, tradizioaren ildotik ateratzen diren erabilera berri batzuk sortu eta garatzen ari dira hiztun gazteen hizkuntza jardunean. Gaztelaniaren indar soziala kontuan hartuta, fenomeno hori ez da harrigarria, baina horrek ez du esan nahi, besterik gabe ontzat eman behar dela, batez ere tradiziotik desbideratze horiek ugari gertatzen direnean eta hizkuntza larriki desitxuratzeko arriskua dakartenean.
dc.language.isoeus
dc.publisherServicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleIrakasle -eta kazetari- gaien hizkuntza kalitateaz
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.rights.holder© 2003, Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record