dc.contributor.author | Maia Larretxea, Julian | |
dc.contributor.author | Serna Martínez, Maite | |
dc.contributor.author | Beldarrain Amoriza, Ane | |
dc.date.accessioned | 2020-11-16T19:00:15Z | |
dc.date.available | 2020-11-16T19:00:15Z | |
dc.date.issued | 2003 | |
dc.identifier.citation | Revista de psicodidáctica (15-16) : 111-120 (2003) | |
dc.identifier.issn | 1136-1034 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/48136 | |
dc.description.abstract | Aspaldi honetan, euskarak zabalkunde handia izan du EAEko hezkuntza sisteman. Prozesu horretan hiztun euskaldunen kopurua handitu da nabarmen, baina euskalduntzea gaztelaniarekin ukipen egoeran gertatu denez, tradizioaren ildotik ateratzen diren erabilera berri batzuk sortu eta garatzen ari dira hiztun gazteen hizkuntza jardunean. Gaztelaniaren indar soziala kontuan hartuta, fenomeno hori ez da harrigarria, baina horrek ez du esan nahi, besterik gabe ontzat eman behar dela, batez ere tradiziotik desbideratze horiek ugari gertatzen direnean eta hizkuntza larriki desitxuratzeko arriskua dakartenean. | |
dc.language.iso | eus | |
dc.publisher | Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.title | Irakasle -eta kazetari- gaien hizkuntza kalitateaz | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.rights.holder | © 2003, Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua | |