(2020) 25 Liburuki. 49 Zenbakia;;(2020) Volumen 25. Número 49: Recent submissions
Now showing items 5-8 of 17
-
El Conquis: ¿un reality demasiado vasco? Análisis de una adaptación de un formato internacional
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)This article focuses on the case study of the reality show El conquistador del fin del mundo, the most successful TV program broadcasted by EiTB (Basque public media group) in the last fifteen years. The objective of the ... -
La publicidad digital en Euskadi. Gestión publicitaria en línea de los diarios generalistas de la Comunidad Autónoma del País Vasco
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)This research analyses the management processes of advertising in digital journals of general information in the Basque Autonomous Country (Spain). The research shows the most demanded advertising formats for the press, ... -
Las campañas propagandísticas de la España sublevada: los entrefilets de la Guerra Civil en Diario de Burgos y El Castellano
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)One of the principal objectives of the anti-government forces during the Spanish Civil War was control over the communications media. Reduced to an ideological weapon at the service of the insurrectionists, official ... -
La confianza hacia el medio interactivo de los padres y su papel inhibidor en el control de acceso a las pantallas de los menores
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)The main purpose of this research is to determine whether there are minors who are growing alone before screens and if digital orphanage is linked to minors’ age variable. Sample consisted in 776 Spanish families with ...