Show simple item record

dc.contributor.advisorSainz de la Maza Alday, Eider
dc.contributor.authorArrillaga Ezquerro, Amaia
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2021-03-22T18:47:25Z
dc.date.available2021-03-22T18:47:25Z
dc.date.issued2021-03-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/50719
dc.description33 p. -- Bibliogr.: p. 32-33
dc.description.abstract[EUS] Gradu amaierako lan honetan Augusto Boalen antzerkiaren barruan kokatzen den “Antzerki Foroa” teknika erabiliko da. Honen bidez irakasleek eskolan jasaten dituzten hezkuntza sistemarekiko presio eta zapalkuntzei kritika bat egin nahi zaie, hauek eteteko helburuarekin. Honetarako, lehenik eta behin Zapalduen Antzerkia zer den, zertarako balio duen eta honek biltzen dituen antzerki teknika ezberdinak azalduko dira. Antzerki Irudia eta Antzerki Foroa tekniketan enfasia jarriz batez ere. Ondoren, antzerki foro baten gidoia eta antzezpen txikia erakutsiko dira, non irakasleek eskolan jasaten dituzten zenbait zapalkuntza islatzen diren, bai eskolako partaideen aldetik eta bai hezkuntza sistemaren aldetik. Zapalkuntza hauei aurre egiteko interbentzio posibleak aipatuko dira, hezkuntza sistema hobetzeko helburuarekin. Zapalduaren Antzerkia gizarte-justizia sustatzeko tresna pedagogiko gisa erabiltzen da, ikasle, irakasle eta orokorrean gizarteari (herriari) ahotsa emateko.es_ES
dc.description.abstract[ES] En el presente trabajo de fin de grado se emplea la técnica del “Teatro Foro”, situada dentro del teatro de Augusto Boal. Mediante esta técnica se quiere hacer una crítica a las presiones y opresiones que sufre el profesorado por parte del sistema educativo, con la intención de detenerlas. Para ello, se explicará qué es el Teatro del Oprimido, para qué se utiliza y cuales son las diferentes técnicas que engloba, poniendo especial énfasis en el Teatro Imagen y en el Teatro Foro. Después, se enseñarán el guión y un pequeño teatro foro donde se verán algunas de las opresiones que sufren las maestras y los maestros, tanto por parte de los miembros que forman la escuela como por parte del sistema educativo. Se mencionan también algunas intervenciones posibles para poder hacerles frente a estas opresiones con el objetivo de mejorar el sistema educativo. El Teatro del oprimido se utiliza como herramienta pedagógica para promover la justicia social, para dar voz a alumnos, profesores y a la sociedad (al pueblo) en general.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectantzerki foroaes_ES
dc.subjectzapalduen antzerkiaes_ES
dc.subjectanzterki irudiaes_ES
dc.subjectteatro foro
dc.subjectteatro de los oprimidos
dc.subjectteatro imagen
dc.titleAdierazpen eta komunikazio trebetasunak: zapalduen antzerkia eta antzerki foroaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2020-06-29T06:21:03Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2020, la autora
dc.contributor.degreeHaur Hezkuntzako Graduaes_ES
dc.contributor.degreeGrado en Educación Infantil
dc.identifier.gaurregister106697-774590-09
dc.identifier.gaurassign94206-774590


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record