Show simple item record

dc.contributor.advisorPalacios Agundez, Igone
dc.contributor.authorDurana Cuadra, Uxue
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2021-03-22T19:02:42Z
dc.date.available2021-03-22T19:02:42Z
dc.date.issued2021-03-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/50721
dc.description46 p. : il.-- Bibliogr.: p. 40-44
dc.description.abstract[EUS] Gradu Amaierako Lan honen bitartez, oraindik Haur Hezkuntzan inplementatu ez den arazoen zuhaitzaren tresna aztertu da. Horretarako, Gasteizko Haur Hezkuntzako eskola bateko 4 urteko gela batean esku hartze baten bitartez tresna hau praktikan jarri eta honen potentzialtasuna ikertzeko aukera egon da. Honen eraginkortasuna aztertzeko, alde batetik, esku hartzearen aurretik eta ostean, errubrika bidez jaso dira haurren hainbat gaitasun eta ikasketa helburuen neurketaren emaitzak, eta bestalde, prozesuan ikasitakoaren inguruan eta euren arrazonamendua aztertzeko haurrek erantzundako galderen emaitzak ere jaso dira. Horri esker, arazoen zuhaitzaren erabilgarritasuna egiaztatu da eta egindako esku hartzeak haurrei arazoak identifikatzen, arrazoitzen eta konponbideak bilatzen lagundu diela ondorioztatu da.es_ES
dc.description.abstract[ES] Mediante este Trabajo de Fin de Grado, se ha investigado sobre la herramienta del árbol de problemas, la cual todavía no se ha implementado en Educación Infantil. Para ello, se ha hecho una intervención en una escuela de Educación Infantil de Vitoria-Gasteiz en una clase de 4 años y se ha podido investigar sobre la potencialidad de la herramienta del árbol de problemas. Para comprobar la eficacia de dicha herramienta, por un lado antes y después de la intervención, se han recogido mediante una rúbrica los resultados de las diferentes capacidades y objetivos de aprendizaje de los niños y niñas, y por otro lado, los resultados de las preguntas respondidas por los niños y niñas sobre lo aprendido en el proceso, para analizar su razonamiento.
dc.description.abstract[EN] Through this End of Grade Project, we have analized the Problem Tree tool, which has not yet been implemented in Early Childhood Education. For this purpose, an intervention has been made in an Infant Education school in Vitoria-Gasteiz in a 4 year-old class, so it has been possible to investigate the potential of the tool of the Problem Tree. To test the effectiveness of this tool, on the one hand before and after the intervention, the results of the different capacities and learning objectives of the children have been collected through a rubric, and on the other hand, the results of the questions answered by the children about what they learned in the process, to analyze their reasoning.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectarazoen zuhaitzaren tresna
dc.subjectHaur Hezkuntza
dc.subjectesku hartzea
dc.subjectarazoen ebazpena
dc.subjectarrazoitzeko gaitasuna
dc.subjectherramienta del árbol de problemas
dc.subjectEducación Infantil
dc.subjectintervención
dc.subjectresolución de problemas
dc.subjectcapacidad de razonar
dc.subjectproblem tree tool
dc.subjectEarly Childhood Education
dc.subjectintervention
dc.subjectproblem solving
dc.subjectreasoning skills
dc.titleArazoen zuhaitzaren tresna erabiliz, Haur Hezkuntzan arrazoitzen eta arazoak kudeatzen ikasteaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2020-06-29T07:20:32Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2020, la autora
dc.contributor.degreeGrado en Educación Infantil
dc.contributor.degreeHaur Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister106829-768885-09
dc.identifier.gaurassign97445-768885


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record