Show simple item record

dc.contributor.advisorBegiristain Zubillaga, Mirene
dc.contributor.authorItxaso Odriozola, Unai
dc.contributor.otherE.U.E. EMPRESARIALES -SAN SEBASTIAN
dc.contributor.otherDONOSTIAKO ENPRESA IKASKETEN U.E.
dc.date.accessioned2021-06-15T15:02:18Z
dc.date.available2021-06-15T15:02:18Z
dc.date.issued2021-06-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/51868
dc.description.abstractLehenengo bizikleta sortu zenetik 200 urte pasatu dira. Ibilgailu honen erabilera handituz joan da eta egun, bere erabilera herrialde batzuetan ezinbestekoa bilakatu da. Bizikleta garraiobiderik ekologikoena denez, bere erabilerak hiria garbiagoa mantentzea eta bizi kalitate hobetzea dakar. Bestalde,hiriko mugikortasuna erraztu egiten du. Donostiako bizikletaren erabilera handitzeko asmoz, Europako hainbat hirik eskaintzen diguten eredua aztertzea ezinbestekoa da, Kopenhage eta Amsterdam esaterako. Herbehereetan bizikleta garraiobiderik nagusiena izanik eta Utrecht hiria eredutzat harturik, Donostian egin beharreko aldaketak asko dira hauen mailara iritsi ahal izateko. Lan hau burutzerakoan, helburu hauek landu ditut: Donostia eta Utrecht hirietan bizikletaren erabilera aztertzea, oinarritzat Utrecht izanik. Donostiako hiritarren kontzientzia aldatzeko eta bizikletaren erabilera handitzeko hausnartzea eta azkenik, hausnarketa egin ondoren sortzen diren proposamenak luzatzea, Covid19-ak duen eragina kontutan hartuta.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectBizikleta
dc.subjectDonostia
dc.subjectHiriko garraiobideak
dc.titleDonostiako bizikletaren erabilera, Utrecht hirian oinarrituzes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2020-06-09T06:03:59Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2020, el autor.
dc.identifier.gaurregister104985-796821-10
dc.identifier.gaurassign103416-796821


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record