dc.contributor.advisor | Urdangarin Liebaert, Clara | |
dc.contributor.author | Uranga Bernal, Inko | |
dc.contributor.other | F. ACTIVIDAD FISICA Y DEPORTE | |
dc.contributor.other | JARDUERA FISIKOAREN ETA KIROLAREN ZIENTZIEN F. | |
dc.date.accessioned | 2022-04-13T15:47:32Z | |
dc.date.available | 2022-04-13T15:47:32Z | |
dc.date.issued | 2022-04-13 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/56323 | |
dc.description | 45 p. : il. -- Bibliogr.: p. 39 | |
dc.description.abstract | Ikerketa lan honen helburu nagusia JFKZ graduko ikasleek joko-jolasekiko duten pertzepzio subjektiboa ezagutzea da, Osgooden diferentzial semantikoa erabiliz. Horretarako, JFKZ graduko Kirol Jolasak irakasgaiean irakasleak proposaturiko bederatzi joko-jolas desberdin hautatu eta behatu dira, ondoren, diferntzial semantikoaren galdetegiaren bidez parte-hartzaileek jarduerekiko duten pertzepzioa ezagutuze aldera. Ondoren, emaitzak Excel programaren bidez bildu, sailkatu eta antolatu dira, zenbait grafiko sortuz, emaitzen interpretazioa errazte aldera. Azkenik, grafikoetan oinarrituz, eta jardueren barne-logika zein parte-hartzaileen nortasuna zein generoa kontuan hartuz zenbait ondorio atera dira. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | pertzepzio subjektiboa | es_ES |
dc.subject | joko-jolasak | es_ES |
dc.subject | barne-logika | es_ES |
dc.subject | kanpo-logika | es_ES |
dc.subject | praxiologia | es_ES |
dc.title | JFKZ graduko ikasleek joko-jolasekiko duten pertzepzio subjektiboa | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | © 2021, el autor | |
dc.contributor.degree | Grado en Ciencias de la Actividad Física y del Deporte | |
dc.contributor.degree | Jarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientzietako Gradua | |
dc.identifier.gaurassign | 93637-839611 | |