Show simple item record

dc.contributor.advisorUrdangarin Liebaert, Clara ORCID
dc.contributor.authorUranga Bernal, Inko
dc.contributor.otherF. ACTIVIDAD FISICA Y DEPORTE
dc.contributor.otherJARDUERA FISIKOAREN ETA KIROLAREN ZIENTZIEN F.
dc.date.accessioned2022-04-13T15:47:32Z
dc.date.available2022-04-13T15:47:32Z
dc.date.issued2022-04-13
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/56323
dc.description45 p. : il. -- Bibliogr.: p. 39
dc.description.abstractIkerketa lan honen helburu nagusia JFKZ graduko ikasleek joko-jolasekiko duten pertzepzio subjektiboa ezagutzea da, Osgooden diferentzial semantikoa erabiliz. Horretarako, JFKZ graduko Kirol Jolasak irakasgaiean irakasleak proposaturiko bederatzi joko-jolas desberdin hautatu eta behatu dira, ondoren, diferntzial semantikoaren galdetegiaren bidez parte-hartzaileek jarduerekiko duten pertzepzioa ezagutuze aldera. Ondoren, emaitzak Excel programaren bidez bildu, sailkatu eta antolatu dira, zenbait grafiko sortuz, emaitzen interpretazioa errazte aldera. Azkenik, grafikoetan oinarrituz, eta jardueren barne-logika zein parte-hartzaileen nortasuna zein generoa kontuan hartuz zenbait ondorio atera dira.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectpertzepzio subjektiboaes_ES
dc.subjectjoko-jolasakes_ES
dc.subjectbarne-logikaes_ES
dc.subjectkanpo-logikaes_ES
dc.subjectpraxiologiaes_ES
dc.titleJFKZ graduko ikasleek joko-jolasekiko duten pertzepzio subjektiboaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2021, el autor
dc.contributor.degreeGrado en Ciencias de la Actividad Física y del Deporte
dc.contributor.degreeJarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientzietako Gradua
dc.identifier.gaurassign93637-839611


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record