Itemaren erregistro erraza erakusten du

dc.contributor.authorCasado del Río, Miguel Ángel ORCID
dc.date.accessioned2022-09-08T10:19:53Z
dc.date.available2022-09-08T10:19:53Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationZer 27(52) : 297-298 (2022)
dc.identifier.issn1137-1102
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/57561
dc.language.isospa
dc.publisherServicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
dc.titleLos estudios de audiencia. De la tradición a la innovación
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/other
dc.rights.holder© 2022 UPV/EHU Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional


Item honetako fitxategiak

Thumbnail

Item hau honako bilduma honetan/hauetan agertzen da

Itemaren erregistro erraza erakusten du

© 2022 UPV/EHU Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional
Bestelakorik adierazi ezean, itemaren baimena horrela deskribatzen da:© 2022 UPV/EHU Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional