Show simple item record

dc.contributor.authorCancio Ferruz, Arturo ORCID
dc.contributor.authorMartínez López, Jabier
dc.date.accessioned2022-12-26T11:26:40Z
dc.date.available2022-12-26T11:26:40Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationAusArt 9(2) : 127-142 (2021)
dc.identifier.issn2340-8510
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/59045
dc.description.abstractTestu honek led argiztapenak artean duen erabilera du ardatz. Gai horri buruzko literatura berrikusi ondoren, ikerketa gehienek led argiztapena erabiltzearen alderdi teknikoak dituztela hizpide ondorioztatu dugu. Gehien bat, artelanek erakusketa-espazioetan jasotzen duten argiztapena aztertzen dute eta ikusgai dauden obrak behar bezala argiztatzearekin, energia aurreztearekin edota prebentziozko kontserbazioarekin lotutako ikuspegiak nagusi dira. Artelanen zaharberritze-prozesuetan led argiztapena erabiltzeak dituen egiturazko inplikazioei buruzko ikerketa askorik ez dugu aurkitu, ordea. Hori dela eta, eta erakusketa-espazioetan led argiztapenaren egungo egoera aurkeztu ondoren, Dario Urzayren Behatzailearen sabela (Arreta-atalasea) (Afterimages) (2011) artelanaren zaharberritze-prozesuan sakondu eta azterketa kritikoa garatuko dugu. Azkenik, konklusio gisa, azterketa honen ondorioz hasitako ikerketa- eta sorkuntza-prozesua aurkeztu eta azalduko dugu.; This text revolves around the use of led lighting in art. After reviewing the existing literature on the matter, we found that a large majority focus mainly on technical aspects regarding lighting works of art in exhibition spaces. The approaches related to the correct lighting of the exhibited works, energy-saving, or preventive conservation stand out. However, we have not found many case studies which analyzed the structural implications of led lighting in the restoration of artworks. For this reason, after presenting the current state of led lighting in exhibition spaces, we highlight and critically analyze the restoration process of The belly of the observer (Threshold of attention) (Afterimages) (2011) by Darío Urzay. Finally, we propose and describe, by way of conclusion, a research-creation process initiated as a result of such analysis.
dc.language.isoeus
dc.publisherServicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleLed argiztapenari buruzko hausnarketa artean: Dario Urzayk sortutako Behatzailearen sabela (Arreta-atalasea) (Afterimages) (2011) artelanaren zaharberritze-prozesuaren azterketa eta honek eragindako ikerketa- eta sorkuntza-prozesua
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.rights.holder© 2021 UPV/EHU Reconocimiento-CompartirIgual 4.0 Internacional
dc.identifier.doi10.1387/ausart.23111


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

  • Volumen 09. Número 2 (2021)
    Reflexiones y prácticas en torno al arte contemporáneo y su conservación: Nuevos retos, nuevos planteamientos

Show simple item record

© 2021 UPV/EHU Reconocimiento-CompartirIgual 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as © 2021 UPV/EHU Reconocimiento-CompartirIgual 4.0 Internacional