Show simple item record

dc.contributor.authorZarraga, Alazne
dc.contributor.authorSeoane, Olatz
dc.contributor.authorRedondo Rodríguez, Iratxe
dc.date.accessioned2022-12-26T11:50:24Z
dc.date.available2022-12-26T11:50:24Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationTantak 34(1) : 105-127 (2022)
dc.identifier.issn0214-9753
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/59119
dc.description.abstractBullying-a azken urteotan indar handia hartu duen fenonemoa da, eta bere ondorioak maila guztietan suntsitzaileak dira. Lehen Hezkuntzako azken ikasturteetan hasi ohi den errealitatea izanik, ezinbestekoa da ahalik eta lasterren identifikatzea eta eskuhartzerako mekanismoak abian jartzea. Hortaz, artikulu honek bi helburu nagusi dauzka: alde batetik, fenomenoa testuinguruan jartzea eta deskribatzea, motak, parte-hartzaileak eta inplikatutako pertsona guztientzat dituen ondorioak azalduz. Bestetik, bullying-egoeretan ikastetxeetatik egin daitekeen esku-hartzeari ekitea. Horrela, bigarren helburu honen parte bezala, gaur egun ezagun eta erabilienak diren prebentzio-programak aurkezten dira, eta "probentzio" terminoa azaltzen da, kontuan hartu beharreko beste ikuspegi interesgarri eta berritzaile bat. Horrez gain, tutorearen rola nabarmentzen da; izan ere, tutorearen jarrera eta inplikazioa funtsezkoak dira, bai bilakaerari dagokionez, bai egoera horiei irtenbidea emateko moduari begira.; Bullying is a phenomenon that has gained great strength in recent years and its effects are devastating at all levels. Being a reality that begins in the last years of Primary Education, it is essentialto identify it as early as possible, and implement intervention mechanisms. Therefore, this article had two main objectives: on the one hand, to contextualize and describe the phenomenon, explaining its types, participants and consequences for everyone involved. On the other hand, to address the possible intervention from schools in bullying situations. Thus, as part of this second objective, themost known and currently used prevention programs are presented and the term "provention" is explained,another interesting and innovative approach to be taken into account. In addition, the role of tutors is highlighted, since their attitude and involvement is fundamental, both in the evolution and in the resolution of these situations.
dc.language.isoeus
dc.publisherServicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.titleBullying-a Lehen hezkuntzan: fenomenoaren nondik-norakoak, prebentzioa eta probentzioa
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/other
dc.rights.holder© 2022 UPV/EHU Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional
dc.identifier.doi10.1387/tantak.22723


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

© 2022 UPV/EHU Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as © 2022 UPV/EHU Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional