dc.contributor.advisor | Etxaniz Erle, Xabier | |
dc.contributor.author | Estevez Chasco, Marta | |
dc.contributor.other | E.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ | |
dc.contributor.other | GASTEIZKO IRAKASLEEN U.E. | |
dc.date.accessioned | 2023-03-03T17:42:29Z | |
dc.date.available | 2023-03-03T17:42:29Z | |
dc.date.issued | 2023-03-03 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/60224 | |
dc.description | 63 p.: il.-- Bibliogr.: p. 37-38 | |
dc.description.abstract | [EUS] Haur literatura hainbat gai konplexu edo tabu lantzeko tresna gisa erabili da gure gizartean,
baina, zer presentzia edo erabilgarritasun du aniztasun funtzionalak esparru horretan?
Gradu amaierako lan honen bidez, aniztasun funtzionalak haur-literaturan duen presentzia
ikertuko dugu hiru ikerketa-prozesuren bidez: irakasleek/gurasoek/tutoreek liburu horiei
ematen dieten erabilgarritasuna, gazteek gehien irakurtzen dituzten liburuen artean gai
nagusi hau duten liburuen presentzia eta aniztasun funtzionala lantzen duten 18
haur-libururen azterketa. | es_ES |
dc.description.abstract | [ES] La literatura infantil ha sido utilizada como instrumento para trabajar diferentes temas
complicados o tabúes en nuestra sociedad, pero, ¿Qué presencia o utilidad tiene la
diversidad funcional en este ámbito?. A través de este trabajo de fin de grado
investigaremos la presencia de la diversidad funcional en la literatura infantil mediante tres
procesos de investigación: la utilidad de dichos libros por parte de los
profesores/padres/madres/tutores, la presencia de libros con este tema principal entre los
libros más leídos por la juventud y el análisis de 18 libros infantiles que tratan la diversidad
funcional. | |
dc.description.abstract | [EN] Children's literature has been used as an instrument to work on different complicated or
taboo topics in our society, but what is the presence or usefulness of functional diversity in
this field? Through this final degree project, we will investigate the presence of functional
diversity in children's literature by means of three research processes: the usefulness of
these books by teachers/parents/guardians, the presence of books with this main theme
among the most read books by young people and the analysis of 18 children's books that
deal with functional diversity. | |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | haur literatura | es_ES |
dc.subject | aniztasun funtzionala | |
dc.subject | haur liburuen ikerketa | |
dc.subject | literatura infantil | |
dc.subject | diversidad funcional | |
dc.subject | análisis de libros infantiles | |
dc.subject | children`s literature | |
dc.subject | functional diversity | |
dc.subject | analysis of children`s books | |
dc.title | Aniztasun funtzionalaren presentzia haur literaturan | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2022-06-20T07:08:16Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | © 2022, la autora | |
dc.contributor.degree | Grado en Educación Primaria | es_ES |
dc.contributor.degree | Lehen Hezkuntzako Gradua | |
dc.identifier.gaurregister | 123693-910488-09 | |
dc.identifier.gaurassign | 125152-910488 | |