Show simple item record

dc.contributor.authorAmenabarro Iraola, Estibaliz
dc.contributor.authorIntxausti Intxausti, Nahia ORCID
dc.contributor.authorBereziartua Zendoia, Justo
dc.date.accessioned2023-09-20T16:59:48Z
dc.date.available2023-09-20T16:59:48Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationTantak 34(2) : 29-55 (2022)
dc.identifier.issn0214-9753
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/62608
dc.description.abstractAurkezten dugun ikerketa-lanaren helburua Euskal Autonomia Erkidegoko Lehen Hezkuntzako ikastetxe publiko batean ikasleen ebaluazio-sisteman ezartzen diren praktikak berrikustea eta hobetzea da, bidenabar, hezkuntza-hobekuntzarako proposamenen inguruan gogoeta eginez. Ikerketa- eta ekintza-prozesu bat egiten da, non hamar irakaslek eta Unibertsitatearekin eta hezkuntza-administrazioarekin lotutako bost kanpo-aholkularik parte hartzen duten. Emaitzek taldeko eztabaidetan landutako gairik garrantzitsuenak biltzen dituzte, ikasgeletan ebaluazio-jardunari eragiten dioten ezarpen-erabakiekin batera: ebaluazioaren helburuak, informazioa biltzearen garrantzia eta ebaluazio-ekintzaren denborak. Era berean, informazioaren bilketa errazteko prestatutako tresna berriak deskribatzen dira, ikaskuntzaren ebaluazio prestatuagoa eta jarraituagoa egiteko. Etengabeko prestakuntza-ebaluazioak berariazko tresnak behar ditu, curriculum-diseinuarekin bat datozenak eta egokituak. Ikerketa-ekintza modalitateari esker, ebaluatzeko tresna bateratu eta adostua garatu ahal izan da.; The research work we present aims to review and improve the practices established in the evaluation system of students in a public school of Primary Education of the Autonomous Community of the Basque Country, reflecting on proposals for educational improvement. A research and action process is carried out involving ten professors and five external advisers related to the University and the educational administration. The results reflect the most relevant issues addressed in the group debates, together with the decisions that affect the practice of evaluation in the classrooms: evaluation objectives, importance of information collection and time of evaluation action. It also describes new tools designed to facilitate the collection of information in order to perform a more developed and continuous learning assessment. The evaluation of continuing education requires specific instruments adapted to the curricular design. The mode of action research has allowed the development of a joint and consensual evaluation tool.
dc.language.isoeus
dc.publisherServicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.titleIkerketa-ekintzaren bitartez ebaluazio hezigarria egiteko prozesu bat sortzen Lehen Hezkuntzan
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.rights.holder© 2022 UPV/EHU Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional
dc.identifier.doi10.1387/tantak.23901


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

© 2022 UPV/EHU Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as © 2022 UPV/EHU Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional