Show simple item record

dc.contributor.advisorAscorbebeitia Bilbatua, Jone ORCID
dc.contributor.advisorOrbe Mandaluniz, Susan
dc.contributor.authorGarcía Oleaga, Naroa
dc.contributor.otherF. CC. ECONOMICAS Y EMPRESARIALES
dc.contributor.otherEKONOMIA ETA ENPRESA ZIENTZIEN F.
dc.date.accessioned2024-05-07T13:36:18Z
dc.date.available2024-05-07T13:36:18Z
dc.date.issued2024-05-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/67582
dc.description.abstractLan honen helburua EAEko eskola-segregazioa aztertzea da, segregazioa ikasleen nazionalitatean oinarrituta. Horretarako, disimilitate-, isolamendu- eta elkarrekintza-indizeak kalkulatu dira lurralde historiko eta hezkuntza-maila bakoitzeko. Halaber, zentro publiko eta pribatuen arteko bereizketa egin da. Bestalde, eskola-segregazioaren eragile izan daitezkeen faktoreak bilatu dira. Lurralde historiko eta hezkuntza-maila bakoitzak bere berezitasunak dituelaz ohartzen gara, beraz, horietako bakoitzean neurri desberdinak aplikatu beharko liratekeela ondorioztatzen dugu.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.subjectanalisi kuantitatiboaes_ES
dc.subjecteskola-segregazioaes_ES
dc.titleEAEko eskola-segregazioaren analisi kuantitatiboaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2023-06-22T11:03:51Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holderAtribución-NoComercial-SinDerivadas (cc by-nc-nd)
dc.contributor.degreeGrado en Administración y Dirección de Empresases_ES
dc.contributor.degreeEnpresen Administrazio eta Zuzendaritzako Gradua
dc.identifier.gaurregister133474-955460-09
dc.identifier.gaurassign142619-955460


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas (cc by-nc-nd)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas (cc by-nc-nd)