dc.contributor.advisor | Ascorbebeitia Bilbatua, Jone | |
dc.contributor.advisor | Orbe Mandaluniz, Susan | |
dc.contributor.author | García Oleaga, Naroa | |
dc.contributor.other | F. CC. ECONOMICAS Y EMPRESARIALES | |
dc.contributor.other | EKONOMIA ETA ENPRESA ZIENTZIEN F. | |
dc.date.accessioned | 2024-05-07T13:36:18Z | |
dc.date.available | 2024-05-07T13:36:18Z | |
dc.date.issued | 2024-05-07 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/67582 | |
dc.description.abstract | Lan honen helburua EAEko eskola-segregazioa aztertzea da, segregazioa ikasleen nazionalitatean oinarrituta. Horretarako, disimilitate-, isolamendu- eta elkarrekintza-indizeak kalkulatu dira lurralde historiko eta hezkuntza-maila bakoitzeko. Halaber, zentro publiko eta pribatuen arteko bereizketa egin da. Bestalde, eskola-segregazioaren eragile izan daitezkeen faktoreak bilatu dira. Lurralde historiko eta hezkuntza-maila bakoitzak bere berezitasunak dituelaz ohartzen gara, beraz, horietako bakoitzean neurri desberdinak aplikatu beharko liratekeela ondorioztatzen dugu. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ | |
dc.subject | analisi kuantitatiboa | es_ES |
dc.subject | eskola-segregazioa | es_ES |
dc.title | EAEko eskola-segregazioaren analisi kuantitatiboa | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2023-06-22T11:03:51Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | Atribución-NoComercial-SinDerivadas (cc by-nc-nd) | |
dc.contributor.degree | Grado en Administración y Dirección de Empresas | es_ES |
dc.contributor.degree | Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzako Gradua | |
dc.identifier.gaurregister | 133474-955460-09 | |
dc.identifier.gaurassign | 142619-955460 | |