Show simple item record

dc.contributor.advisorFernández Lasarte, Oihane ORCID
dc.contributor.advisorLasarte Leonet, Gema ORCID
dc.contributor.authorMoreno Markaida, Aída
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2024-05-07T17:31:32Z
dc.date.available2024-05-07T17:31:32Z
dc.date.issued2024-05-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/67695
dc.description48 p. – Bibliogr.: p. 38-43
dc.description.abstract[EUS] Gradu Amaierako Lan honetan, egungo ikastetxeetan borborrean dagoen gaiaren inguruan egindako ikerketa azaltzen da, hezkidetza Lehen Hezkuntzan hain zuzen ere. Ikerketaren helburua, ikastetxeetan hezkidetza nola lantzen den aztertzea da, ikasle eta irakasleen artean sortzen den ikasketa nahiz harreman prozesua noraino den antzemateko. Horretarako, ikerketa mistoa erabiliko da, alde batetik, Bizkaiko ikastetxe bateko 15 irakasleei 43 galderez osaturiko galdetegi bat partekatuz eta bestalde, 4.mailako bi ikasgeletako irakasle zein ikasleen arteko harremanak behatuz. Emaitzei erreparatuz, irakasle guztiek komentario sexistak ikusi edo entzun dutela ondorioztatu da, non hauen aurrean ez duten esku hartzen. Ondorioekin jarraituz, argi geratzen da irakasleen artean formakuntza falta dagoela; era berean, oraindik orain emakume eta gizonezkoak eskolako kirolean nahastea oso zaila dela ikusi da, generoak asko markatzen duelako eta horrek gatazkak sortzen ditu. Azkenik, hobekuntzei dagokionez, abian dauden plan eta programa ezberdinetaz nire esparru pertsonala gehiago osatzea bilatuko nuen, non lana egiterako orduan ere lagungarria egingo zitzaidan
dc.description.abstract[ES] En este Trabajo de Fin de Grado se explica la investigación realizada en torno al tema de la coeducación en los centros educativos actuales, concretamente en Primaria. El objetivo de esta investigación es analizar cómo se trabaja la coeducación en los centros educativos para detectar el proceso de aprendizaje y de relación que se produce entre el alumnado y el profesorado. Para ello, se utilizará la investigación mixta, por un lado, compartiendo un cuestionario con 43 preguntas a 15 profesores de un centro de Bizkaia y, por otro, observando las relaciones entre profesores y alumnos de las dos aulas de 4º curso. Atendiendo a los resultados, se ha llegado a la conclusión de que todo el profesorado ha visto o escuchado comentarios sexistas ante los que no interviene. Siguiendo con las conclusiones, queda patente la falta de formación entre el profesorado, así como la dificultad de mezclar a mujeres y hombres en el deporte escolar porque el género marca mucho y eso genera conflictos. Por último, en cuanto a las mejoras, buscaría complementar más mi ámbito personal con los diferentes planes y programas en marcha, donde también me ayudaría a la hora de realizar el trabajo
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjecthezkidetza
dc.subjectLehen Hezkuntza
dc.subjectgeneroa
dc.subjectgatazkak
dc.subjectsexismoa
dc.subjectcoeducación
dc.subjectEducación Primaria
dc.subjectgénero
dc.subjectconflictos
dc.subjectsexismo
dc.titleHezkidetza Lehen Hezkuntzanes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2023-06-19T07:44:31Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2023, la autora
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister132420-954122-09
dc.identifier.gaurassign138964-954122


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record