Show simple item record

dc.contributor.advisorGillate Aierdi, Iratxe
dc.contributor.authorAristondo Casado, Nekane
dc.contributor.otherF. EDUCACION - BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO HEZKUNTZA F.
dc.date.accessioned2024-05-08T15:22:47Z
dc.date.available2024-05-08T15:22:47Z
dc.date.issued2024-05-08
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/67751
dc.description.abstract[EU] Lehen Hezkuntzan gai gatazkatsuak lantzea ikasleen pentsamendu kritikoa garatzeko eta Gizarte Zientzietako edukiak lantzeko proposamen metodologiko eraginkorrenetako bat da. Halere, ikasgeletan presentzia urria dute oraindik. Horregatik, ikerketa honekin jakin nahi da lanean zein formazioan dauden Lehen Hezkuntzako irakasleek ikasgeletan gai gatazkatsuen eta memoria historikoaren tratamenduari buruz duten pertzepzioa. Horretarako, galdetegi bat diseinatu da eta, batetik, EHUko eta BAMeko Lehen Hezkuntzako Graduko 42 ikasleri aplikatu zaie, eta, bestetik, Bizkaiko hainbat ikastetxetako 29 irakasleri. Emaitzek erakutsi dute parte-hartzaileen gai hauekiko segurtasun eza, prestakuntzan dauden irakasleak lanean daudenak baino prestago egon arren. Beraz, irakasleen hasierako eta etengabeko prestakuntza hobetu eta gai horien erabilera areagotu behar da.es_ES
dc.description.abstract[ES] Trabajar temas conflictivos en Educación Primaria es una de las propuestas metodológicas más eficaces para desarrollar el pensamiento crítico del alumnado y trabajar los contenidos de Ciencias Sociales. Sin embargo, todavía tienen escasa presencia en las aulas. Esta investigación quiere conocer la percepción del profesorado de Educación Primaria, en formación y en activo, sobre el tratamiento de los temas candentes y la memoria histórica en las aulas. Para ello, se ha diseñado y aplicado un cuestionario a 42 alumnos/as del Grado de Educación Primaria de la UPV y BAM, y a 29 profesoras/es de diferentes centros de Bizkaia. Los resultados han demostrado la inseguridad de los participantes respecto a estos temas, a pesar de que el profesorado en formación está más preparado que el activo. Por tanto, hay que mejorar la formación inicial y continua del profesorado, y aumentar el uso de estos temas.es_ES
dc.description.abstract[EN] Working on contentious issues in Primary Education is one of the most effective methodological proposals for developing students' critical thinking and working on the contents of Social Sciences. However, they still have little presence in classrooms. With this research we want to figure out the perception of Primary Education teachers, both in training and active, about the treatment of controversial topics and historical memory in classrooms. To do so, a questionnaire has been designed and applied to 42 UPV/EHU and BAM students of the Bachelor’s Degree in Primary Education, and to 29 teachers from various schools in Bizkaia. The results have shown the insecurity of the participants regarding these topics, even though the teachers in training are more prepared than those who are active. Therefore, it is necessary to improve the initial and continuous training of teachers, and to increase the use of these issues.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
dc.subjectgai gatazkatsuaes_ES
dc.subjectmemoria historikoaes_ES
dc.subjectgizarte zientziakes_ES
dc.subjectLehen Hezkuntzaes_ES
dc.subjectformakuntzaes_ES
dc.subjecttemas conflictivoses_ES
dc.subjectmemoria históricaes_ES
dc.subjectciencias socialeses_ES
dc.subjectEducación Primariaes_ES
dc.subjectformaciónes_ES
dc.subjectcontentious issueses_ES
dc.subjecthistorical memoryes_ES
dc.subjectsocial scienceses_ES
dc.subjectPrimary Educationes_ES
dc.subjecttraininges_ES
dc.titleGai gatazkatsuak Lehen Hezkuntzako gizarte zientzien irakaskuntzan. Gerra zibila, frankismoa eta memoria historikoaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2023-06-05T09:29:12Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holderAtribución-NoComercial-CompartirIgual (cc by-nc-sa)
dc.identifier.gaurregister131546-956357-09
dc.identifier.gaurassign134616-956357


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-CompartirIgual (cc by-nc-sa)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-CompartirIgual (cc by-nc-sa)