dc.contributor.advisor | Tresserras Angulo, Alaitz | |
dc.contributor.advisor | Varela Pequeño, Mikel | |
dc.contributor.author | Ortiz Retegui, Unai | |
dc.contributor.other | E.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ | |
dc.contributor.other | GASTEIZKO IRAKASLEEN U.E. | |
dc.date.accessioned | 2024-06-14T15:43:20Z | |
dc.date.available | 2024-06-14T15:43:20Z | |
dc.date.issued | 2024-06-14 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/68438 | |
dc.description | 70 p. -- Bibliogr.: p. 36-40 | |
dc.description.abstract | [EUS] Hurrengo Gradu Amaierako Lanak teoriatik eta 1-3 urteko bi geletako esperientziatik abiatuta, jolasa eta gorputz-adierazpena lehen haurtzaroan aztertzen du. Helburua da haurren portaerak eta elkarrekintzak aztertzea jolasari eta gorputz-adierazpenari begira, etapa horretan hauek duten garrantzia azpimarratzeko. Horrela, haur-hezkuntzako lehen etaparen garrantzia, jolasa eta gorputz adierazpenaren nondik norakoak eta lehen haurtzaroaren etaparen ezaugarriak azaltzen dira. Azterlana metodologia kualitatibo baten bidez egin da; zehazki, behaketa partehartzailearen bidez. Lortutako emaitza guztiak marko teorikoarekin alderatu eta indarrean jarri dira, ondorio batzuk ateratzeko eta, beraz, eduki teorikoa praktikarekin kontrastatzeko. | es_ES |
dc.description.abstract | [ES] El siguiente Trabajo de Fin de Grado, a partir de la teoría y la experiencia en dos aulas de 1-3 años, analiza el juego y la expresión corporal en la primera infancia. El objetivo es analizar los comportamientos e interacciones de los niños y niñas de cara al juego y la expresión corporal, para subrayar su importancia en esta etapa. Así, se explica la importancia de la primera etapa de la educación infantil, los entresijos del juego y la expresión corporal y las características de la etapa de la primera infancia. El estudio se ha realizado a través de una metodología cualitativa, concretamente a través de la observación participativa. Todos los resultados obtenidos se han comparado y puesto en vigor con el marco teórico para extraer algunas conclusiones y, por tanto, contrastar el contenido teórico con la práctica. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | jolasa | es_ES |
dc.subject | gorputz-adierazpena | |
dc.subject | lehen haurtzaroa | |
dc.subject | elkarrekintzak | |
dc.subject | materiala | |
dc.subject | juego | |
dc.subject | expresión corporal | |
dc.subject | primera infancia | |
dc.subject | interacciones | |
dc.subject | material | |
dc.title | Jolasa eta gorputz-adierazpena lehenengo haurtzaroan: ikerketa kualitatiboa | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2023-06-19T07:51:36Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | © 2023, el autor | |
dc.contributor.degree | Grado en Educación Infantil | |
dc.contributor.degree | Haur Hezkuntzako Gradua | |
dc.identifier.gaurregister | 132586-981891-09 | |
dc.identifier.gaurassign | 138399-981891 | |