UPV-EHU ADDI
  • Back
    • English
    • español
    • Basque
  • Login
  • English 
    • English
    • español
    • Basque
  • FAQ
View Item 
  •   ADDI
  • INVESTIGACIÓN
  • Publicaciones - UPV/EHU
  • UPV/EHU - Otras Publicaciones
  • Management Letters/Cuadernos de Gestión
  • Volumen 09. Número 2 (2009)
  • View Item
  •   ADDI
  • INVESTIGACIÓN
  • Publicaciones - UPV/EHU
  • UPV/EHU - Otras Publicaciones
  • Management Letters/Cuadernos de Gestión
  • Volumen 09. Número 2 (2009)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Evolución y tendencias de la marca de distribuidor en los mercados de gran consumo: el caso de España

Thumbnail
View/Open
CdG_924.pdf (1.688Mb)
Date
2009
Author
Martínez Ruiz, María Pilar
Jiménez Zarco, Ana Isabel
Metadata
Show full item record
  Estadisticas en RECOLECTA
(LA Referencia)

Cuadernos de Gestión 9(2) : 73-88 (2009)
URI
http://hdl.handle.net/10810/7705
Abstract
[ES] La marca de distribuidor está experimentando un proceso de crecimiento notable en nuestro país, especialmente en los mercados de productos de gran consumo. Sobre este particular, este trabajo tiene por objeto analizar la situación actual así como las tendencias futuras en la comercialización de marcas de distribuidor en la industria de productos de gran consumo. Para ello, se tendrá en cuenta la penetración de las marcas de distribuidor en distintas categorías de productos de gran consumo, exponiéndose una serie de argumentos con objeto de explicar las tendencias observadas.
 
[EN] The private label is undergoing a process of relevant growth in our country, es pecially in food markets. Within this research field, the present work aims at analysing the current situation as well as the future trends in the distribution of private labels by food retailers. Bearing this goal in mind, the private label penetration within different product categories will be analysed, providing explanations in order to understand the observed tendencies.
 
Collections
  • Volumen 09. Número 2 (2009)

DSpace 6.4 software copyright © -2023  DuraSpace
OpenAIRE
EHU Bilbioteka
 

 

Browse

All of ADDICommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)SubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)Subjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

DSpace 6.4 software copyright © -2023  DuraSpace
OpenAIRE
EHU Bilbioteka