Browsing Recolecta by Author "MAIA-LARRETXEA, JULIAN"
Now showing items 1-6 of 6
-
CLIL: egungo munduan hizkuntzak eta edukiak batera ikasteko ikuspegi metodologiko berria
Goicoechea Ibañez, Asier (2015-01-16)CLIL hizkuntzak eta edukiak batera ikasteko ikuspegi metodologiko bat da. Gaur egun, hizkuntzak gero garrantzitsuagoak direnez gizartean, ikuspegi hau indarra hartzen ari da. Lan honek CLIL aztertzen du. -
Euskalkia eta eskola: Elorrioko eskolaren azterketa bat
Bartolomé Urquiola, Maider (2019-02-28)[EUS] Lan honetan eskolan erabili beharko litzatekeen hizkuntza-ereduaren inguruko hausnarketa egin da. Lehenengo atalean, eskolan dialektoekiko dauden bi joera nagusiak aztertu eta baten zein bestearen alde egiteko kontuan ... -
Hirueledun ibilbidea eskola batean: partaideen iritziak aztertzen
Ureta Valle, Aitziber (2016-12-29)[EUS] Azken hamarkadetan gertatutako aldaketa politiko, ekonomiko eta sozialen eraginez, hizkuntza-komunikaziorako gaitasuna garatzea ezinbestekoa bihurtu da gure gizartean. Eskolek gero eta garrantzia handiagoa ematen ... -
Hizkuntza komunikaziorako gaitasuna lantzeko ikuspegi berriak: teoriatik praktikara
Valle Aquesolo, Estibaliz (2016-03-16)[EUS] Gure gaur egungo gizarte globalizatuak, internazionalki komunikatzeko beharra areagotu du, eta horregatik atzerriko hizkuntzak ikastea ezinbestekoa bihurtu da. Eskola errealitatearen isla denez, behar horri aurre ... -
Ingeles Irakasleen Oinarrizko Prestakuntza Lehen Hezkuntzan: konparazio lan bat
Fernández Pablos, Asier (2015-01-19)Lan honetan ingeles irakasleen oinarrizko prestakuntzaren inguruan azterketa bat egingo dugu. Horretarako, Suediako Stockholms Universitet eta Bilboko Irakasle Unibertsitate Eskolan eskaintzen diren bi kurtsoren arteko ... -
Zer hizkuntza eredu gure eskoletan eta zergatik?
Vazquez Villa, Itxaso (2018-03-22)[EUS] Lan honetan euskara batuaren eta euskalkiaren erabileraren inguruan ari gara, irakaskuntzaren ikuspuntutik. Lanak bi atal ditu: lehenengoan gogoeta egiten dugu ea umeen ezaugarri linguistikoek eskolan tokirik merezi ...