Show simple item record

dc.contributor.authorAllur Aranburu, Erlantz
dc.date.accessioned2013-03-01T12:57:08Z
dc.date.available2013-03-01T12:57:08Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationRevista de Dirección y Administración de Empresas = Enpresen Zuzendaritza eta Administrazio Aldizkaria (17) : 159-177 (2010)es
dc.identifier.issn1135-2051
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/9575
dc.description.abstractAzken urteotan, izugarri hedatu dira gure erakundeetan kalitatearen kudeaketa terminoaren baitan bil daitezkeen kudeaketa eta antolaketarako tresna, metodologia eta ideiak. Aipatzeko modukoak dira, besteak beste, ISO 9000 kalitate-arauek eta EFQM ereduak gurean izan duten oihartzuna. Horrenbestez, gure enpresa asko eta asko buru-belarri murgildu dira kalitatearen higikundean. Gehien erabili izan diren ereduak aipatutako eredu orokor horiek izan dira. Hala ere, badira enpresa zein sektore jakin batzuetako ezaugarriak ontuan izanik horiei hobeto egokitu ahal izateko garaturiko ereduak ere. Horietako baten berri ematea da artikulu honen helburua.es
dc.description.sponsorshipKUTXA; Vicerrectorado de Campus de Gipuzkoa de la UPV/EHUes
dc.language.isoeuses
dc.publisherEscuela Universitaria de Estudios Empresarialeses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjectzerbitzuaren kalitateaes
dc.subjectbezeroen asebetetzeaes
dc.subjectUNE 175001es
dc.subjectkalidendaes
dc.titleZerbitzuaren kalitatea merkataritzan: UNE175001 arauaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.relation.publisherversionhttp://www.enpresa-donostia.ehu.es/p256-content/es/contenidos/informacion/euempss_revista/es_revista/revista.htmles
dc.subject.jelL15es
dc.identifier.repecRePEc:ehu:rdadme:9575es
dc.subject.categoriaECONOMICS
dc.subject.categoriaINDUSTRIAL ORGANIZATION


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record