Search
Now showing items 1-6 of 6
Elebitasunetik eleaniztasunera. Ikastolen “Eleanitz-English” hezkuntza berrikuntza proiektua: oinarriak, bilakaera eta ekarpenak (1991-2010)
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2011-11-18)
Doktorego-tesi honen helburua, Ikastolen Elkarteak elebitasunetik eleaniztasunera egindako 20 urteko ibilbidean, “Eleanitz-English” hezkuntza-berrikuntza proiektuaren oinarriak, bilakaera eta ekarpenak jasotzea da. Proiektu ...
Adin txikikoen interneten erabilerari eta arriskuei buruzko kasu azterketa bat. Pertzepziotik kontzientzia piztera
(2019-06-17)
Internet egunerokotasunaren bizkarrezur bilakatu da, batez ere haur eta nerabeen kasuan. Zalantzarik gabe munduko sarerik handienak abantaila ugari eskaintzen ditu, baina erabilera desegokiek eta egoera gatazkatsuek adin ...
Komunikaziorako gaitasunaren ebaluazioa ingurune birtualetan goi-mailako irakaskuntzan
(2015-12-15)
Ikerlan honetan, ingurune birtual akademikoen hurbilpen esploratorio bat egin da komunikaziorakogaitasunaren garapen eta ebaluazioari lotutako eskuhartze didaktikoen bitartez. Unibertsitateko lehenmailako 417 ikasleren ...
Hezkuntza berrikuntza:antzuola herri eskolako bilakaera berrikuntza pedagogikoaren bidean.
(2019-11-26)
Doktoretza tesi hau, hezkuntza eredu inklusiboak eraikitzean beharrezkoak diren aldagaiak zehazteko helburuarekin burutu da. Horretarako hiru urrats gauzatu dira.Lehenengo urratsean, Eusko Autonomi Erkidegoko hezkuntza ...
Irakurketa zailtasunei aurrea hartzeko software didaktiko baten diseinua eta ebaluazioa.
(2015-07-28)
La presente tesis describe la investigación llevada a cabo en el diseño del software de intervención Berni para la mejora de las manifestaciones tempranas de la dislexia y en la evaluación de su eficacia. Para ello, por ...
Emakume eta gizonen berdintasuna irakasleen formazioan : Gasteizko Irakasle Eskolaren kasua
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2011-02-25)
Tesi honen helburu nagusia da, Gasteizko Irakasle Eskolako 3. mailako ikasleek zein irakasleek, gizon eta emakumeen berdintasuna nola hautematen duten mugatzea, gai honi buruz dituzten usteak eta gogoetak ezagutzea eta ...