Itemaren erregistro erraza erakusten du

dc.contributor.advisorFernández Fernández, Idoia Begoña ORCID
dc.contributor.advisorLobato Fraile, Clemente ORCID
dc.contributor.authorMadinabeitia Ezkurra, Alba
dc.contributor.otherPsicología Evolutiva y de la Educación;;Bilakaeraren eta Hezkuntzaren Psikologiaes
dc.date.accessioned2016-09-19T12:20:17Z
dc.date.available2016-09-19T12:20:17Z
dc.date.issued2014-07-02
dc.date.submitted2014-07-02
dc.identifier.isbn978-84-9082-448-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/18915
dc.description.abstract[EUS]Unibertsitateko irakasleriaren garapenaren(IG) kontzeptu konprentsibotik abiatuta, doktorego tesi honek iraupen luzeko IG programen inpaktua du aztergai, bai maila indibidualean (kontzepzio eta hurbilketan) eta baita maila organizazional zein instituzionalean ere. Azterketa hau burutzeko metodologia aktiboen (arazoetan, proiektuetan eta kasuetan oinarritutako ikaskuntza) ERAGIN programaren lehendabiziko promozioa hartuko da kasu gisa. Iraupen luzeko estrategiaren (350 ordu) bidez eta ko-mentoria taldeen funtzionamenduan oinarrituz, ikerlan enpirikoak IG-ak irakasleriaren ikas-irakaskuntza kontzepzioetan eta hurbilketan izandako inpaktuaz ageriko ebidentziak ematen ditu, baina baita ikas-irakaskuntzaren inguruan ikertzeko (scholarship of teaching and learning) eta irakaskuntza eremuetan liderra izateko gaitasunaz ere. Honako alderdiok aldaketa organizazionalean murgiltzen gaituzte eta curriculum hibridoaren pausokako gauzapenaren alde lan egiten dute.es
dc.description.abstract[ES]Partiendo de un concepto comprensivo del desarrollo docente (DD) en la universidad, esta tesis doctoral analiza el impacto de los programas de DD de larga duración, tanto en los niveles individuales (concepciones y enfoques) como en los organizativos e institucionales. Para ello, toma como caso la primera promoción del programa ERAGIN para el desarrollo de metodologías activas (Método de Caso, Aprendizaje basado en Problemas y Aprendizaje basado en Proyectos) de enseñanza-aprendizaje. A través de una estrategia de DD larga en el tiempo (350 horas) y trabajando en grupos de co-mentoría, el estudio empírico da evidencias del impacto de esta formación en los conceptos sobre la enseñanza y el aprendizaje (E-A) de los docentes, en su enfoque pero también en la capacidad para investigar la docencia (scholarship of teaching and learning) o para liderar en ámbitos docentes, aspectos todos que nos introducen ya en el cambio organizativo y colaboran en la progresiva materialización del currículum híbrido.es
dc.description.abstract[EN]Based on a comprehensive concept of faculty development that aims to influence both individual (skills, concepts) and organizational and institutional levels, we focus on the ERAGIN program. This faculty development program, deals with active methodologies (Case Method, Problem-Based Learning and Project-Based Learning), through a long-term strategy (350 hours) and working in co-mentoring groups. Our study provides empirical evidence of the impact not only on teaching skills and conceptions about teaching and learning (T-L), but also on the ability for T-L research (scholarship of teaching and learning) as well as on educational leadership. Those aspects point to organizational change and support the progressive realization of the hybrid curriculum.es
dc.description.sponsorshipEusko Jaurlaritza - Gobierno Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea - Universidad del País Vasco (UPV/EHU)es
dc.language.isospaes
dc.language.isoeuses
dc.publisherServicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzuaes
dc.relation.ispartofseriesDoktore-tesiak;
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectgoi-mailako hezkuntzaes
dc.subjectiraskasleriaren garapenaes
dc.subjectirakasleriaren prestakuntzaes
dc.subjectinpaktuaes
dc.subjectarazoetan oinarritutako ikaskuntzaes
dc.subjectgarapen instituzionalaes
dc.subjectcurriculum garapenaes
dc.subjectlidergoaren garapenaes
dc.subjectantolakuntza aldaketaes
dc.subjectmentoria kolaboratiboaes
dc.subjecthezkuntza aldaketaes
dc.subjecteducación superiores
dc.subjecthigher educationes
dc.subjectdesarrollo docentees
dc.subjectfaculty developmentes
dc.subjectformación docentees
dc.subjectinstructional developmentes
dc.subjectimpactoes
dc.subjectimpactes
dc.subjectaprendizaje basado en problemases
dc.subjectproblem-based learninges
dc.subjectdesarrollo institucionales
dc.subjectinstitutional developmentes
dc.subjectdesarrollo curriculares
dc.subjectcurriculum developmentes
dc.subjectliderazgo educacionales
dc.subjecteducational leadershipes
dc.subjectcambio organizativoes
dc.subjectorganizational changees
dc.subjectco-mentoríaes
dc.subjectco-mentoringes
dc.subjectcambio educativoes
dc.subjecteducational changees
dc.titleIraupen luzeko irakasleriaren garapenaren inpaktu-mailak: kontzepzioetan, hezkuntza hurbilketan eta kultura instituzionaleanes
dc.title.alternativeNiveles de impacto del desarrollo docente de larga duración: concepciones, enfoque y cultura institucionales
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises
dc.rights.holderAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.identifier.studentID323686es
dc.identifier.projectID726es
dc.departamentoesPsicología evolutiva y de la educaciónes_ES
dc.departamentoeuBilakaeraren eta hezkuntzaren psikologiaes_ES


Item honetako fitxategiak

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Item hau honako bilduma honetan/hauetan agertzen da

Itemaren erregistro erraza erakusten du

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Bestelakorik adierazi ezean, itemaren baimena horrela deskribatzen da:Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International