Now showing items 243-250 of 250

    • Thumbnail

      Zein da erosketa-aukerarik onena? 

      Barandiarán Galdós, Marta ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2011-11-24)
      Enpresa munduan erabakiak hartu beharreko egoeretan aukituko da; momentu horretan, kudeaketan aditu batek ahalik eta modurik arrazionalean egitea espero da. Horretarako, informazioetan oinarritu beharko da, ondoren ...
    • Thumbnail

      Zein instrumentazio eta material erosiko zenuke ingurugiroko analisiak egiten dituen laborategia muntatzeko? 

      Usobiaga Epelde, Aresatz ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2012-06-21)
      Proiektu honen bitartez ikasleak prozedura analitikoan eman beharreko urratsak identifikatuko eta bakoitzak duen garrantzia ulertuko ditu. Urrats horien barnean sartzen dira laginketa eta laginaren aurretratamendua. Sarri ...
    • Thumbnail

      Zelan elikatuko ditugu industria-lantegi baten makinak? 

      Aginako Arri, Zaloa ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2017-12-27)
      Proiektuetan Oinarrituriko Metodologia erabili da Behe Tentsio eta Tentsio Ertaineko instalazioak ikasgaiko edukien % 33a lantzeko. Ikasgaia hirugarren mailakoa da Ingeniaritza Elektrikoko gradukoa. Ikasleak giro profesional ...
    • Thumbnail

      Zelan jokatu gure eskolan curriculumeko hiru hizkuntzekin ikasle eleaniztunak lortzeko? 

      Beldarrain Amoriza, Ane Miren (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2012-11-28)
      Proiektu hau Haur Hezkuntza Graduko "Haur Hezkuntzarako Hizkuntzaren Didaktikaren Oinarriak Testuinguru Eleanitzetan" irakasgaia garatzeko sortu da, baina Lehen Hezkuntza Graduko "Lehen Hezkuntzarako Hizkuntzaren Didaktikaren ...
    • Thumbnail

      Zelan neurtzen dira Rn-ko multzoak ? 

      Oruetxebarria Fernández de la Peña, Osane ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2013-07-01)
      Lan honetan planteatzen den galderari erantzuteko egingo den bidea jarraituz, hauxe da aztertzen dena: zer adierazi nahi dugu “neurtu” esaten dugunean ?. Horren harira, multzo guztiak neur daitezke ala ez ? Erantzuna ...
    • Thumbnail

      Zer egin dezakegu Michelin green izateko? 

      Sierra García, Irene ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2014-06-30)
      Baliabide honetan Proiektuetan Oinarritutako Ikaskuntza (PBL) metodologiaren aplikazio bat aurkezten da. Metodologia hori Ingurumen Zientzietako Graduko Ingurumen Kutsaduraren Tratamendua irakasgaian ezarri da. ...
    • Thumbnail

      Zientzia Esperimentalak Haur Hezkuntzako Ikasgelan 

      Sanz Alonso, Josu ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2015-06-24)
      Proposamen honen bitartez Haur hezkuntzako Graduko ikasleek zientzia esperimentalak eta ingurunearen ezagutza landuko dute proiektuen bidezko metodologiaren bidez. Metodologia hau klasean beraien buruarekin eta bere ...
    • Thumbnail

      Zientziaren izaera eta energiaren tratamendu didaktikoa 

      Rico Martínez, Arantza ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2014-12-16)
      Zure 3. zikloko ikasleek zailtasunak dituzte energia kontzeptua ulertzeko. Nola irakatsiko zenieke beste arlo edo gai zientifikoekin batera? Galdera honi erantzuteko ikasleek jabetu behar dira lehenik eta behin zientziaren ...