Itemaren erregistro erraza erakusten du

dc.contributor.advisorBeristain Oñederra, José Juan ORCID
dc.contributor.authorHernando Sarachaga, Goizalde ORCID
dc.date.accessioned2017-11-17T11:58:50Z
dc.date.available2017-11-17T11:58:50Z
dc.date.issued2017-07-12
dc.date.submitted2017-07-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/23531
dc.description487 p.es_ES
dc.description.abstractIkerketa lan honetan, martxan dauden enpresak bisitatzea bi ikuspegi ezberdinetatik begiratuta (ikasketaren ikuspegitik eta marketinaren ikuspegitik, alegia) miatu da, modu paraleloan eta oinarritzat "esperientzia" kontzeptua hartuta. Lehenengo ikuspegiak martxan dauden enpresak bisitatzea tresna pedagogikotzat dakusa, zeinaren bidez, ikasleak ezagutzak eskuratu eta gaitasunak garatu baititzake, "eginez edo ikusiz ikasiz", ikasgelatik kanpo, ezohiko ingurune batean, ikasteko testuinguru "informal" batean, non lana "erreala" den; enpresaren baitan, teoria eta praktika konbinatu egiten dira eta abstraktua dena konkretu bihurtzen da.Bigarren ikuspegiak, bestalde, martxan dauden enpresak bisitatzea enpresek eskura duten tresnatzat dakusa, beren produktuak eta zerbitzuak "eta, are, beren burua" bereizteko baliatu dezaketena, baita marketin pertsonalizatuagoa eta zuzenekoagoa eskaintzeko ere; edota harreman marketina garatzeko, "one-to-one" gisakoa, beti ere bezeroek/bisitariek/apopiloek sentitu dezaten ohiz kanpoko esperientzia esklusibo, berdingabe eta gogoangarri bat eskaintzen ari zaiela. Oinarri horietatik abiatuta, bada, doktore tesi honek martxan dauden enpresak bisitatzearen azterketan sakondu du, bai ikasketa esperientzialerako tresna den aldetik eta bai marketin esperientzialerako tresna den aldetik. Horretarako, gaur egungo hezkuntza eremuan eta enpresa testuinguruan nola txertatzen den aztertu da eta indarguneak eta ahulguneak bistaratu dira. Horrez gain, enpirikoki neurtu dira martxan dauden enpresak bisitatzeari dagokion esperientziak zenbait aldagai funtsezkotan dituen efektuak, hala hezkuntzaren ikuspuntutik nola marketinarenetik so eginda.es_ES
dc.description.sponsorshipFESIDE Fundación Emilio Soldevilla para la Investigación y Desarrollo de la Economía de la Empresaes_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.subjectmarketinges_ES
dc.titleMartxan dauden enpresak bisitatzeari dagokion esperientzia: azterketa hezkuntzaren ikuspegitik eta marketinaren ikuspegitikes_ES
dc.title.alternativeLa experiencia de la visita a empresa en activo: un análisis desde una perspectiva educativa y desde una perspectiva de marketinges_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.holder(c)2017 GOIZALDE HERNANDO SARATXAGA
dc.identifier.studentID110549es_ES
dc.identifier.projectID20025es_ES
dc.departamentoesEconomía financiera IIes_ES
dc.departamentoeuFinantza ekonomia IIes_ES


Item honetako fitxategiak

Thumbnail

Item hau honako bilduma honetan/hauetan agertzen da

Itemaren erregistro erraza erakusten du