Hezkuntza graduko ikasleen autokonzeptu artistikoa eta artearekiko jarrera
View/ Open
Date
2017-09-29Author
Balerdi Eizmendi, Eneko
Metadata
Show full item recordAbstract
Tesi honek hezkuntza graduko ikasleen autokontzeptu artistikoa eta artearekiko jarrera neurtzeko bi neurketa tresna balidatzea izan du helburu eta zenbait aldagai sozio-domografikoren araberako ezberdintasunak aztertzea. Euskal Autonomia Erkidegoko lau Unibertsitatetako 1321 ikaslek hartu dute parte (Mondragon Unibertsitatea, Euskal Herriko Unibertsitatea, Begoñako Andra Mari Irakasle Eskola eta Deustuko Unibertsitatea) eta baita Cantabriako Unibertsitateak ere. Bi neurketa tresnek fidagarritasun emaitza onak erakutsi dituzte. Jasotako emaitzen arabera, ez da ezberdintasun adierazgarririk emekumezkoen edota gizonezkoen autokontzeptu artistikoan, baina bai artearekiko jarreran, emakumezkoen alde. Horrez gain, ikusi da, ia arlo guztietan, arte ekintzetan esperientzia izateak autokontzeptu artistikoa zein artearekiko jarrera sendoa izatearekin lotura duela.