Show simple item record

dc.contributor.advisorBarreña Agirrebeitia, Joseba Andoni
dc.contributor.advisorMintegi Lakarra, Laura María ORCID
dc.contributor.authorAbasolo Isasa, Juan Sebastián ORCID
dc.date.accessioned2018-02-27T10:34:10Z
dc.date.available2018-02-27T10:34:10Z
dc.date.issued2017-07-17
dc.date.submitted2017-07-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/25306
dc.description283 p.es_ES
dc.description.abstractSubjektu Bakarreko Diseinuaren ikuskeratik, lan honetan aurkezten da euskalduntze prozesuaren amaieran ari den ikastun bakar baten ahozko jardunaren analisia. Zehazki, ikerketa honek azaltzen ditu adizki jokatua prozesatzeko orduan ikastun horrek dituen zailtasunak, Europako Hizkuntzen Marko Bateratuaren araberako B2 mailatik C1era bitarteko ibilbidean. Horretarako, lehenengo aztertu da nola banatzen diren zalantza adierazleak, zuzenketa adierazleak eta gramatika erroreak. Adizki trinkoen eta adizki laguntzaileen inguruan estatistikoki maila adierazgarrian desberdin banatzen direla uzten du agerian. Kontrasteotan antzematen da badirela ezaugarri batzuk, zailtasun adierazleen agerrera baldintzatuko luketenak. Gero, Subjektu Bakarreko Diseinuko teknikak erabiliaz, A eta B aldietako datuen alderaketa aurkezten da: B2an zebilenekoak eta C1 amaierakoak; aldagai asketzat ikastaroa bera hartuta. Alderaketa horrek agerian utzi du erroreen gertaldietan beherako joera argia, baina ez du horrelakorik egin beste zailtasun adierazleetan. Kontrara, zailtasun adierazle gehienetan gorako joera ikusten da; besteak beste, errore prosodikotzat hartu behar den adizkiaren aurreko etenean. Joera aldakuntza gramatika gaitasunaren garapentzat ez da hartzen ikerketa honetan, baizik eta estrategien garapentzat.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/*
dc.subjectbilinguismes_ES
dc.subjectteaching of languageses_ES
dc.subjectpsycholinguisticses_ES
dc.subjectbilingüismoes_ES
dc.subjectenseñanza de lenguases_ES
dc.subjectpsicolingüísticaes_ES
dc.titleZailtasunak aditz jokatuaren inguruan B2-C1 ibilbideanes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.holderAtribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España*
dc.rights.holder(cc)2017 JUAN ABASOLO ISASA (cc by-sa 4.0)
dc.identifier.studentID351472es_ES
dc.identifier.projectID15166es_ES
dc.departamentoesDidáctica de la Lengua y la Literaturaes_ES
dc.departamentoeuHizkuntzaren eta literaturaren didaktikaes_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España