Show simple item record

dc.contributor.authorRomero Andonegui, Ainara ORCID
dc.contributor.authorTejada Garitano, Eneko
dc.contributor.authorGaray Ruiz, Urtza
dc.date.accessioned2020-10-30T19:49:00Z
dc.date.available2020-10-30T19:49:00Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationTantak 29(2) : 99-118 (2017)
dc.identifier.issn0214-9753
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/47593
dc.description.abstractIrakurtzeko gaitasuna testu idatziak deskodetzea, ulertzea, erabiltzea, haietaz gogoeta egitea eta haiekin konprometitzea suposatzen du. Hori ez da irakurketa sistemaren ikaskuntza formalarekin hasten, haurtzaroan ipuin baten kontaketarekin hasten eta garatzen da. Artikulu honetan Haur Hezkuntzan irakurtzeko gaitasuna garatzeko landu behar diren abilezien, prozesuen eta jarreren azterketa teorikoa egiten da ikuspegi soziokultural eta psikolinguistikotik. Horrela, irakurketa egintza sozialean bilakatzeko estrategiak analizatzen dira eta irakurketaren iragarleak edo eragileak diren abilezia psikolinguistikoak zehazten dira. Ondoren, bi ikuspegi teorikoen ekarpenak oinarri hartuta, esperientzia baikorrak sustatzeko eta irakurketaren gaineko interesa pizteko proposamenak bideratzen dira eta irakurketaren arrakastarekin erlazionatzen diren abilezia aitzindariak garatzeko jarduerak proposatzen dira.
dc.language.isoeus
dc.publisherServicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleIrakurtzeko gaitasuna Haur Hezkuntzan. Teoriatik praktikara
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.rights.holder© 2017, Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua
dc.identifier.doi10.1387/tantak.17708


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record