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dc.contributor.advisorArribalzaga Aurre, Josu ORCID
dc.contributor.authorLópez Ubiria, Jesús María
dc.contributor.otherMáster Universitario en Náutica y Transporte Marítimo
dc.contributor.otherNautika eta Itsas Garraioa Unibertsitate Masterra
dc.date.accessioned2021-08-05T07:55:45Z
dc.date.available2021-08-05T07:55:45Z
dc.date.issued2021-08-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/52686
dc.description.abstractEste trabajo trata de exponer objetivamente la gravedad de la contaminación atmosférica, la contribución del transporte marítimo a la misma y la consiguiente necesidad de abandonar el uso de los combustibles fósiles por parte del sector marítimo.es_ES
dc.description.abstractLan honen bidez kutsadura atmosferikoaren larritasuna, itsas garraioak hortan duen erantzunkizuna eta beraz itsasgintzak erregai fosilak bertan behera uzteko duen beharra adierazi nahi da. Bestalde, itsasontzi elektrikoak ezartzea dela irtenbidea azaleratzen da, gaur egun helburu hori lortzeko teknologia badugula adieraziz. Itsaontzi berriak gustiz elektrikoak egin daitezke eta orain bertan nabigatzen ari direnak hibridoak bihurtu. Helburu honekin, motor elektrikoak dituzten abantailak eta elektrizitatea gordetzeko dauden sistema ezberdinak aztertzen dira. Kostaldeko arrantza-ontzi bat elektrifikatzeko proiektua ere azaltzen da.
dc.description.abstractThis work tries to objectively expose the severity of air pollution, the contribution of maritime transport to it and the consequent need to abandon the use of fossil fuels by the maritime sector. On the other hand, it is intended to demonstrate that the solution involves the progressive implementation of electric ships and that we have technology to build them and even to transform those currently sailing into hybrids. With this objective in mind, a study is carried out on the advantages of electric motors as well as the capacities of current electrical energy storage systems. The electrification project of a coastal fishing boat is also shown.
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
dc.subjectcalentamiento globales_ES
dc.subjectpropulsión eléctrica
dc.subjectceldas electroquímicas
dc.subjecthidrógeno
dc.subjectgases de efecto invernadero
dc.subjectbalance energético
dc.subjectcontaminantes atmosféricos
dc.subjectpunto de no retorno
dc.subjectinducción electromagnética
dc.subjectsincronismo
dc.subjectreluctancia variable
dc.subjectautonomía
dc.subjection-litio
dc.subjectdensidad energética
dc.subjecteficiencia energética
dc.subjectretorno energético
dc.subjectceldas de combustible.
dc.titleElectrificación de Buqueses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2021-06-14T10:54:23Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holderAtribución-NoComercial-CompartirIgual (cc by-nc-sa)
dc.identifier.gaurregister114462-425386-08es_ES
dc.identifier.gaurassign121866-425386es_ES


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