dc.contributor.author | García Lupiola, Asier | |
dc.date.accessioned | 2021-08-06T08:23:27Z | |
dc.date.available | 2021-08-06T08:23:27Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | AusArt 9(1) : 101-115 (2021) | |
dc.identifier.issn | 2340-8510 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/52744 | |
dc.description.abstract | Musika-genero baino gehiago bilakatu zen fenomeno sozialak zazpi hamarkada beteko ditu laster. Bere sorreratik rocka munduan zehar zabaldu zen protesta-mugimendu gisa. Bakarlari eta talde anitzek rocka osatzen duten estilo eta genero ezberdinak sortu dituzte, eta une bakoitzean gazteriaren askatasun grinak pertsonifikatu dituzte. Era horretan, azken hirurogeitahamar urteetan planetan zehar jazo diren ekonomia-, gizarte- edota politika- izaera duten gertaera nabarmenen aurrean, rocka salaketarako eta gizartearen nahigabea adierazteko bozgorailu bihurtu da, bereziki gazteen artean. | |
dc.language.iso | eus | |
dc.publisher | Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | |
dc.title | Rocka, gazteon (eta hain gazte ez direnen) protestarako tresna | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.rights.holder | © 2021 UPV/EHU Reconocimiento-CompartirIgual 4.0 Internacional | |
dc.identifier.doi | 10.1387/ausart.22565 | |