Show simple item record

dc.contributor.advisorKarrera Juarros, Iñaki ORCID
dc.contributor.advisorGarmendia Larrañaga, Maialen Sorkunde ORCID
dc.contributor.authorBasasoro Ciganda, Maitane
dc.date.accessioned2022-02-08T06:54:17Z
dc.date.available2022-02-08T06:54:17Z
dc.date.issued2022-01-17
dc.date.submitted2022-01-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/55398
dc.description243 p.es_ES
dc.description.abstractEskola demokratiko eta justuak eraikitzeko bidean, ikasleen parte-hartzeaz hausnartzera garamatza doktoretza-tesi honek. Lege esparruak zein hezkuntza arloko eragileek ikasleen parte-hartzea ezinbestekoa dela adierazten dute; hau praktikara eramateko garaian, ordea, hutsunea nabaria da eta hezkuntza-praktika ¿parte-hartzaile¿ gisa izendatzen diren akzio sinbolikoetara mugatzen da. Arrakala hori gainditu eta balio demokratikoekin bat egiten duten hezkuntza eredu eraldatzaileei agerikotasuna emateko asmoz, ikerketa etnografiko honetan Antzuola Herri Eskolako kasua sakontasunean aztertu dugu. Alde batetik, talde eztabaiden bitartez, 28 belaunalditako Antzuolako ikasle-ohien ahotsak eta esperientziak jaso ditugu. Bestetik, bertan identifikatutako gakoetan sakondu eta hauek eskolako egunerokoan nola garatzen diren ulertzeko asmoz, dokumentazioaren, behaketa parte-hartzaileen eta irakasle eta irakasle-ohiekin egindako talde eztabaida baten analisia burutu dugu. Lan honen bitartez, ikasleen parte-hartze demokratikoa sustatzeko baliagarriak diren gakoak identifikatu ditugu. Hala, ondorioztatu dugu parte-hartze honek ikuspegi inklusiboa, komunitarioa eta kritikoa barne-hartu behar duela eta hau sustatzeko irakasleen begiradari berritu bat, curriculum parte-hartzaile bat eta beharren araberako antolaketa eredu malgu bat beharrezkoak direla.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/es/*
dc.subjecteducational theory and methodses_ES
dc.subjecteducational institutions; organization and managementes_ES
dc.subjecttraining of teacherses_ES
dc.subjectteoría y métodos educativoses_ES
dc.subjectinstituciones educativas-organización y gestiónes_ES
dc.subjectformación de profesoreses_ES
dc.titleIkasleen parte harzea eskola demokratikoak eraikitzeko giltzarri. Irakasleen begirada berritu batetik abiatutako Antzuola Herri Eskolako hezkuntza proiektua.es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.holderAtribución-CompartirIgual 3.0 España*
dc.rights.holder(cc)2022 MAITANE BASASORO ZIGANDA (cc by-sa 4.0)
dc.identifier.studentID633142es_ES
dc.identifier.projectID20283es_ES
dc.departamentoesDidáctica y organización escolares_ES
dc.departamentoeuDidaktika eta eskola antolakuntzaes_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-CompartirIgual 3.0 España
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-CompartirIgual 3.0 España