(2022) 27 Liburuki. 53 Zenbakia;;(2022) Volumen 27. Número 53: Recent submissions
Now showing items 21-23 of 23
-
El deporte como industria cultural en auge. Poder y concentración. El caso de City Football Group
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2022)The entry of the 21st century has transformed the world of sport in tune with the socioeconomic dynamics resulting from neoliberalism. This article proposes, on the one hand, a discussion about the validity of sport as a ... -
Nuevas estrategias de promoción en las Industrias Culturales. El lanzamiento en TikTok del álbum Motomami de Rosalía
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2022)Rosalía is one of today's great musical icons and has focused a large part of her communication efforts on social networks. This paper analyses the promotion on TikTok of her album Motomami through a mixed research. A ... -
Continuidad, cambio y ruptura en las Industrias Culturales
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2022)La última década ha supuesto un cambio radical en las Industrias Culturales consecuencia de la irrupción de nuevos actores de otros ámbitos que se han hecho con una posición de dominio del flujo comunicativo-cultural. Estos ...