dc.contributor.author | Robles Pérez, Endika | |
dc.contributor.author | Fernández Zubizarreta, Markel | |
dc.contributor.author | Aretxabaleta Astoreka, Iker | |
dc.contributor.author | Ibarra Basabe, Edorta | |
dc.contributor.author | Andreu Larrañaga, Jon | |
dc.date.accessioned | 2023-01-17T16:15:28Z | |
dc.date.available | 2023-01-17T16:15:28Z | |
dc.date.issued | 2021-09 | |
dc.identifier.citation | Elhuyar (343) : 80-85 (2021) | es_ES |
dc.identifier.issn | 2603-6614 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/59322 | |
dc.description.abstract | Guztion ahotan dauden ezaugarriak dira ibilgailu elektrikoen autonomia, bateriak kargatzeko denbora edota kostua. Baina zer gertatzen da ibilgailuen fidagarritasunarekin? Zer faktorek eragin dezakete ibilgailu elektriko bat matxuratzea eta zirkulaziotik ateratzea? Besteak beste, publiko orokorrarentzat ezezaguna den baina espezialistek ongi ezagutzen duten arazo bati egin behar dio aurre ibilgailu elektriko baten propultsiosistemak: modu komuneko tentsioari. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.publisher | Elhuyar | es_ES |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MCIN/PID2020-115126RB-I00 | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/es/ | * |
dc.title | Modu-komuneko tentsioa: ibilgailu elektrikoen isilpeko etsai | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | es_ES |
dc.rights.holder | | es_ES |
dc.rights.holder | (cc) 2021 Atribución-CompartirIgual 3.0 España | * |
dc.relation.publisherversion | https://aldizkaria.elhuyar.eus/gai-librean/modu-komuneko-tentsioa-ibilgailu-elektrikoen-isilp/ | es_ES |
dc.departamentoes | Tecnología electrónica | es_ES |
dc.departamentoeu | Teknologia elektronikoa | es_ES |