Show simple item record

dc.contributor.authorIntxausti Intxausti, Nahia ORCID
dc.contributor.authorUria Iriarte, Esther ORCID
dc.contributor.authorRodríguez Miguel, Sandra
dc.contributor.authorLarrazabal Arrieta, Ianire
dc.contributor.authorYarza González, Eider
dc.date.accessioned2023-02-15T15:54:31Z
dc.date.available2023-02-15T15:54:31Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.issn2952-1254
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/59863
dc.description.abstractLaugarren buletinak “Aniztasun funtzionalera hurbilduz genero perspektiba intersekzionaletik” izena dauka. Buletinaren helburua izan da aniztasun funtzionala duten emakumeen inguruko ikerketak, esperientziak eta baliabideak ezagutzea eta jendartearen eskura jartzea. GANDERE Taldeak, lagungarriak izan daitezkeen baliabide eta ikerketak identifikatu, sustatu eta hedatu nahi ditu hezkuntza testuinguru desberdinetan: eskolan, familian, mediatikoan eta sozialean. Laugarren buletin honetarako Mentxu Arrieta Ormazabal, Vanesa Plaza Mendaña, Vanesa Lancha Villamayor eta Rosa Ugalde Urbistondoren ekarpenak jaso ditugu. Mentxu Arrieta Ormazabalek aniztasun funtzionala duten pertsonen sexualitatea aztertu du eta berarekin egindako solasaldia jasotzen du buletinak. Ondoren, bi ikerketen berri ematen da; Vanesa Plaza Mendañak desgaitasuna duten emakumeen egoera ikertu du, bere anai-arreben ikuspegitik eta Vanesa Lancha Villamayorrek autismoa duten ikasleen hezkuntza sexualaren garapena aztertu du, generoaren aldagaian fokua jarriz. Azkenik, Rosa Ugalde Urbistondok ELKARTU elkartean egiten duten lanaren berri eman digu.es_ES
dc.description.abstractEl cuarto boletín se titula “Acercándonos a la diversidad funcional desde la perspectiva de género interseccional”. El objetivo del boletín ha sido conocer y poner a disposición de la sociedad estudios, experiencias y recursos en torno a las mujeres con diversidad funcional. El Grupo GANDERE pretende identificar, promover y difundir recursos e investigaciones de apoyo en los diferentes contextos educativos: escolar, familiar, mediático y social. Para este cuarto boletín hemos recibido aportaciones de Mentxu Arrieta Ormazabal, Vasnesa Plaza Medaña, Vanesa Lancha Villamayor y Rosa Ugalde Urbistondo. Mentxu Arrieta Ormazabal analiza la sexualidad de las personas con diversidad funcional y recoge su charla. A continuación, se da cuenta de ambos estudios; Vanesa Plaza Medaña ha investigado la situación de las mujeres con discapacidad desde la perspectiva de sus hermanas y Vanesa Lancha Villamayor ha analizado el desarrollo de la educación sexual del alumnado con autismo, poniendo el foco en la variable de género. Por último, Rosa Ugalde Ubistondo nos cuenta el trabajo que realizan en la asociación ELKARTU.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.publisherGANDEREes_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/*
dc.titleBoletín 4. Buletinaes_ES
dc.title.alternativeAniztasun funtzionalera hurbilduz genero perspektiba intersekzionaletikes_ES
dc.title.alternativeAcercándonos a la diversidad funcional desde la perspectiva de género interseccionales_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otheres_ES
dc.rights.holderAtribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 Españaes_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España