Show simple item record

dc.contributor.authorLasarte Leonet, Gema ORCID
dc.contributor.authorPerales Fernández de Gamboa, Andrea
dc.date.accessioned2024-01-29T13:49:36Z
dc.date.available2024-01-29T13:49:36Z
dc.date.issued2022-11
dc.identifier.citationEuskera Ikerketa Aldizkaria (67) : 63-86 (2022)es_ES
dc.identifier.issn0210-1564
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/64416
dc.description.abstractEuskal Herrian irakurle klub feministak sortzen eta saretzen ari diren egiturak dira. Horien hedapenaren eta horietan emakumeen jabetzarako metodo bezala erabiltzen diren tertulien berri ematea du xedetzat artikulu honek. Horretarako, Vitoria-Gasteizko Feminist Agenda Literatur Klubaren lana eta Leslie Feinbergerren Mari-mutil handi baten bluesa (2018) eleberriaren irakurketa deskribatuko dira. Metodologiari dagokionez, literatur lanaren inguruko interpretazioak dimentsionatu eta kategorizatu dira, emaitzak eta ondorioak ateratzeko. Ondoriorik nagusiena da testua ezin aproposagoa dela Butlerrek (2018) proposatzen duen generoaren izate performatiboa eskoletan modu praktikoan ulertzeko eta genero ariketak egiteko.es_ES
dc.description.sponsorshipGasteizko Udaletxearen Berdintasun saileko I. Ikerketa Feministen deialdiaren saria.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.publisherEuskaltzaindiaes_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.es*
dc.subjectliteratur tertuliakes_ES
dc.subjectirakurle klubakes_ES
dc.subjectmaskulinitate femeninoakes_ES
dc.subjectgenero ariketakes_ES
dc.subjectLeslie Feinberges_ES
dc.titleIrakurle klub feministak: literatur kritika feminista eta kolektiboaren erakusleihoes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.holderEuskera ikerketa aldizkariak Creative Commons Aitortu-Ez Komertziala 4.0 Nazioarteko lizentziarekin bat egiten du (CC-BY-NC), hau da, egileek beren egile-eskubideak mantentzen dituzte eta ez dute onartzen jatorrizko lanaren edo balizko lan eratorrien erabilera komertzialik. Halere, beti aipatu behar da, lehenbizi, Euskera ikerketa aldizkarian argitaratu dela, sarbide irekiko sistemen bidez zabaltzea onartuz eta nazioarteko komunitate zientifikoak eta gainerako gizarteak edukiak erabiltzea ahalbidetuz.es_ES
dc.relation.publisherversionhttps://euskera-ikerketa.euskaltzaindia.eus/index.php/euskera/article/view/7es_ES
dc.identifier.doi10.59866/eia.vi67.7
dc.departamentoesDidáctica de la Lengua y la Literaturaes_ES
dc.departamentoeuHizkuntzaren eta literaturaren didaktikaes_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Euskera ikerketa aldizkariak Creative Commons Aitortu-Ez Komertziala 4.0 Nazioarteko lizentziarekin bat egiten du (CC-BY-NC), hau da, egileek beren egile-eskubideak mantentzen dituzte eta ez dute onartzen jatorrizko lanaren edo balizko lan eratorrien erabilera komertzialik. Halere, beti aipatu behar da, lehenbizi, Euskera ikerketa aldizkarian argitaratu dela, sarbide irekiko sistemen bidez zabaltzea onartuz eta nazioarteko komunitate zientifikoak eta gainerako gizarteak edukiak erabiltzea ahalbidetuz.
Except where otherwise noted, this item's license is described as Euskera ikerketa aldizkariak Creative Commons Aitortu-Ez Komertziala 4.0 Nazioarteko lizentziarekin bat egiten du (CC-BY-NC), hau da, egileek beren egile-eskubideak mantentzen dituzte eta ez dute onartzen jatorrizko lanaren edo balizko lan eratorrien erabilera komertzialik. Halere, beti aipatu behar da, lehenbizi, Euskera ikerketa aldizkarian argitaratu dela, sarbide irekiko sistemen bidez zabaltzea onartuz eta nazioarteko komunitate zientifikoak eta gainerako gizarteak edukiak erabiltzea ahalbidetuz.