dc.contributor.author | Ibarra Lizundia, Irune | |
dc.date.accessioned | 2024-03-20T19:17:53Z | |
dc.date.available | 2024-03-20T19:17:53Z | |
dc.date.issued | 2024-02-20 | |
dc.identifier.citation | e-Hizpide (103) : (2024) | es_ES |
dc.identifier.issn | 2530-3287 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/66251 | |
dc.description.abstract | Unibertsitatetik kanpoko eskolatze-eredu bat proposatzen du Euskal Hezkuntza-sistemak,
hezkuntza pertsona guztiengana iristeko eta ikuspegi inklusibotik modu pertsonalizatuan
erantzuteko. Horrela, hezkuntza-laguntza espezifikoak behar dituzten ikasleen erregistroa
egiten ari dira, haien tipologien araberakoa, eta askotariko beharrei hezkuntza-erantzuna
ematen. Unibertsitateak ere ildo beretik ari dira, aurretiko hezkuntza-mailetan emaniko
laguntzekin bat egiten. Izan ere, “irisgarritasun unibertsala”, “irisgarritasun kognitiboa” eta
“Ikaskuntzaren Diseinu Unibertsala” kontzeptuek paradigma-aldaketa ekarri dute. Euskadik
ere irisgarritasun unibertsala bultzatzeko konpromisoa dauka hartuta eta bizialdi osoko
ikaskuntzaren legean orientazio-sistema integratua planteatu zen. Bestalde, euskara ikastea
edo hobetzea aukera bat da 16 urtetik aurrera eta oso garrantzitsua da zeregin honetan
pertsona guztiei behar duten hezkuntza-laguntza ematea eta baliabideak jartzea. Artikulu
honetan, esparru horretarako zenbait helduleku proposatuko dira. | es_ES |
dc.description.sponsorship | HABE | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.publisher | HABE | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | bizialdi osoko ikaskuntza | es_ES |
dc.subject | helduen euskalduntzea | es_ES |
dc.subject | hezkuntza-laguntzako berariazko premiak | es_ES |
dc.subject | Ikaskuntzaren Diseinu Unibertsala | es_ES |
dc.subject | irisgarritasuna | es_ES |
dc.title | Hezkuntza-laguntza espezifikoak eta irisgarritasuna: helduen euskalduntzerako zenbait helduleku | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | es_ES |
dc.rights.holder | (cc) 2024 Atribución-NoComercial-SinDerivadas | es_ES |
dc.relation.publisherversion | https://doi.org/10.54512/KSUA6830 | es_ES |
dc.identifier.doi | 10.54512/KSUA6830 | |
dc.departamentoes | Ciencias de la Educación | es_ES |
dc.departamentoeu | Hezkuntza Zientziak | es_ES |