Show simple item record

dc.contributor.advisorDel Portillo Valdés, Luis Alfonso ORCID
dc.contributor.advisorGastelurrutia Roteta, Jon
dc.contributor.authorGonzález Agirre, Eneko
dc.date.accessioned2024-03-21T07:43:26Z
dc.date.available2024-03-21T07:43:26Z
dc.date.issued2023-11-30
dc.date.submitted2023-11-30
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/66256
dc.description268 p.es_ES
dc.description.abstractElektromugikortasunerako trantsizioak funtsezko eginkizuna du karbono emisioak murriztu eta klima aldaketaren inpaktuak mugatzeko, garraioaren sektorean bereziki. . Litio-ioizko bateriez (LIB) elikatutako bateriazko ibilgailu elektrikoak (BEV) trantsizio honen funtsezko irtenbide bilakatu dira. Hala ere, LIBen gainberotze ahalmena erronka garrantzitsua da, errendimendu handiko eta karga azkarreko eskakizunak gero eta handiagoak diren honetan. Kudeaketa termiko eraginkorra funtsezkoa da errendimendu optimoa, segurtasuna eta fidagarritasuna bermatzeko, eta, aldi berean, energia dentsitatearekin, energia espezifikoarekin eta karga azkarreko baldintzekin lotutako desafioei aurre egiteko. Ikerketa honen helburua elektromugikortasun aplikazioetarako errendimendu handiko baterien kudeaketa termikoko sistema (BTMS) optimo bat garatzean datza, erabilera betekizun zorrotzak jasango dituena. Zeldak hautatzeko metodologia hobetua aztertu ondoren, zeinak BTMS baten diseinu integrala eta sistema energetikoki eraginkorra eta optizatua garatzea ahalbidetuko duen, bi sistema proposatzen dira konparaketa zuzenerako: BTMS Hibrido bat, hotz-plaka eta PCM edo fase aldaketako materialez hornitua, bat bateko tenperatura igoerak xurgatzeko, eta bestalde, fluxu dielektriko eta borne bidezko hozketan oinarritzen den beste sistema bat, baterien diseinu eta geometria ezberdinetara egokitu daitekeena. Jariakin Konputazionalen Dinamikaren (CFD) bidezko konparaketa numerikoaren ondoren, ikerketak fluxu dielektriko eta borne bidezko BTMS prototipo funtzional baten garapena proposatzen du, kontzeptuaren azterketa eta balioztatze experimentalerako. Emaitzen arabera, proposatutako sistema dielektrikoa kudeaketa termikorako Emaitzen arabera, proposatutako sistema dielektrikoa kudeaketa termikorako irtenbide eraginkorra da, energia espezifikoa eta energia dentsitatea hobetuz eta albo kontsumoak murriztuz. Sistemaren segurtasuna eta eraginkortasun orokorra ere hobetzen ditu. Helburu horiei ekitean, ikerketa horrek errepide bidezko garraio sistema iraunkorragoa garatzen laguntzees_ES
dc.description.sponsorshipIkerlanes_ES
dc.language.isoenges_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/es/*
dc.subjectpower technologyes_ES
dc.subjecttecnología energéticaes_ES
dc.titleDevelopment of an Advanced Battery Thermal Management System for Fast Charging High-Performance Electromobility Applicationes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.holderAtribución-SinDerivadas 3.0 España*
dc.rights.holder(cc)2023 ENEKO GONZALEZ AGIRRE (cc by-nd 4.0)
dc.identifier.studentID761031es_ES
dc.identifier.projectID22698es_ES
dc.departamentoesIngeniería Energéticaes_ES
dc.departamentoeuEnergia Ingenieritzaes_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-SinDerivadas 3.0 España
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-SinDerivadas 3.0 España